Sivu 1/17

10/42 vm.66. Universal Three vm. 61

Lähetetty: 13 Maalis 2009, 17:59
Kirjoittaja kari t
Tämän näköinen öljyruuta kotiutettu tänään :lol:
http://kuvablogi.com/nayta/1780690/
Pitää käydä ensiviikolla nesteen TI-hallilla pesemässä, saatte sitten vähän puhtaamman nuffin kuviin.
Yhden ongelman huomasin kun ajoin 12 kilsaa,niin täysillä kierroksilla rupes kone röpöttämään, oliskohan polttoaineen saannissa ongelmia :?:
Etellinen omistaja ei etes muistanut milloin olis suodattimen vaihtanut ja käsipumppukin tuntui aika hervottomalta :?:

Lähetetty: 13 Maalis 2009, 18:45
Kirjoittaja jamppi
Aika hyvän näkönen rojekti
Olikos siinä ohjaustehostimen pumppukin paikallaan
Tuostahan voi saada pesemällä ja huoltamalla kelpo koneen

Lähetetty: 13 Maalis 2009, 19:03
Kirjoittaja kari t
Kyllähän tässä 10/42:sessakin on tehostaja :lol: mutta se on siellä ratin takana :wink: istumella :wink:
Kyllä minunkin mielestä suht vähällä näyttäs pääsevän, mutta eihän näistä koskaan tiedä mitä tulee eteen :?:
Ei kuitenkaan mikään kiertopalkinto ole,kahdella omistajalla ollut, minä olen kolmas ja etuakselistokin on yllättävän hyvässä kunnossa,ei väljyyksiä ,eikä hitsauksia :wink: Jarrut ja valot jääneet jonnekkin :lol:

Lähetetty: 13 Maalis 2009, 19:27
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Minä koetin kans kattella, vaan siinähän onkin loppuosassa taitaa 4/65 kone kuvissa kun on neljä suutinta :?: :lol:

Lähetetty: 13 Maalis 2009, 19:38
Kirjoittaja nuffi59
Onnittelut!Siistinoloinen kolomonen on ja taitaa tosiaan olla osa kuvista toisesta nuffista, kun nelosen kone. :)

Lähetetty: 13 Maalis 2009, 20:13
Kirjoittaja kari t
Juu kyllä nuo kaksi viimeistä kuvaa on 4/65:sta. On ensimmäinen kerta kun käytän tuota kuvalogia, niin en tajunnut panna kuvia eri kansioon :oops: Koneen kuvat laitoin tuohon "bmc kysymykseen" :wink:

Oppii se vanha koirakin uusia niksiä :lol: meinaan tuota kuvalogin käyttöä :lol:

Lähetetty: 15 Maalis 2009, 11:58
Kirjoittaja kari t
Onko kukaa nuffisteista ostanut täältä mitään http://www.nettikone.com/718944 :?: Kun katselin mitä tuosta 10/42:sesta on tippunut matkan varrelle,niin tarvitsisin akkukotelon päätylaipan, raidetankojen yhdistämispalan,ilmanputsarin pannan kiristys ruuvin,sen millä on putsari kiinni akkukoteloon, konepellin lipsut ( näitähän saa "kontioltakin" ), syylärin säleikön käyttötanko ja vaihdekepin suojakumin,tätähän ei kannata laittaa käytettyä :?: Jos joltakin löytyy ko.osia ja olet tulossa Jyväskylään, niin otappa mukaan, tehdään kauppaa :?:

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 20:00
Kirjoittaja jamppi
Minkäslainen tuossa on tuo akkukotelon pääty
Raidetankojen lukko mulla on ainakin

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 21:12
Kirjoittaja kari t
Kyllä kait tuo akkukotelon pääty on tuo perinteinen http://kuvablogi.com/nayta/1789323 Elikkä toinen vasemmalta, vai mitä mieltä olette 10/42:sen omistajat ?

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 21:46
Kirjoittaja jamppi
Mulla on kolmosessa se peltipääty mutta tuo irrallaan oleva on se
uurrettu lattarauta

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 22:00
Kirjoittaja ahven
näkkyy olevan pelti päitä ja latta päitä vaen mallista en tiijä on laetettu mitä käsillä sattuu olemmaan.ee tietookaa saksalaisesta tarkkuuvesta rattorii tehessä oo ollu näköjään

Lähetetty: 18 Maalis 2009, 09:00
Kirjoittaja kari t
Minulla myös kolmosissa 58:ssa ja 61:sessä akkukotelossa peltipääty. Tallaisen tavitsen myös tuohon 10/42:seen.
Ota "jamppi" raidetankojen lukot mukaan, saa olla molemmat.

Lähetetty: 09 Huhti 2009, 17:31
Kirjoittaja kari t
Tänään tuli taas touhuttua tuon 10/42:sen kimpussa :wink: polttaineen siirtopumpun vaihdoin ja suodattimen. Tarkoitus oli myös laittaa sakkakuppi, mutta eipä käykkään tuo vanhenpi malli :?:
Jarrutkin löytyi, ei edellinen omistaja ollut säätänyt ja polin meni pohjaan eikä topannut ollenkaa :roll: Nyt uskaltaa lähteä nesteen TI halliin katsomaan minkalaiset maalit löytyy p...an alta :?:
Mittailin myös öljynpaineet mittarilla joka näyttää paineet tarkemmin kuin tuo nuffi oma mittari, eikä hyvältä näyttänyt 1,5 kg kylmänä :?: kun tuossa 58:ssa näytti 3,5 kg , 61:sestä ei lähtenyt oikeasta paikasta liitin auki niin siintä en voinut mitata :wink:
Kaiken tämän lisäksi 61:stä meni takarengas :evil:
Onko kellään kuvaa minkäläinen on tuo alkuperäinen sakkakuppi / vedenerottaja :?: pyrkimys olis laittaa alkuperäistä :wink:

Lähetetty: 21 Huhti 2009, 19:17
Kirjoittaja kari t
Nyt on nuffi pesty, liuotinaineella ja 60 asteisella vedellä saa ihmeitä aikaan.
http://kuvablogi.com/nayta/1858133/
Täysillä kierroksilla pakoputkenpäästä kuuluva röpöttävän äänen aiheuttajakin paljastui, kun otin kannen irti.
http://kuvablogi.com/nayta/1858213/
Huomenna lähtee kansi ammattikoululle remppaan.
Ei tullut vielä syynättyä sylintereitten seinämiä tarkemmin, ei ainakaan näyttäs kovin kuluneelta.
Laakerit menee varmaan vaihtoon , koska öljynpaineet olivat 1,5 kiloa ? Mitä mieltä olette ?

Lähetetty: 21 Huhti 2009, 21:13
Kirjoittaja Mekanisti
Näyttää hienolta tuolla kuvablogissa, kun yläpuolella lukee mainoksessa "Löydä elämäsi rakkaus" ja alla on Nuffin kuva :lol: