Sivu 1/17
10/42 vm.66. Universal Three vm. 61
Lähetetty: 13 Maalis 2009, 17:59
Kirjoittaja kari t
Tämän näköinen öljyruuta kotiutettu tänään
http://kuvablogi.com/nayta/1780690/
Pitää käydä ensiviikolla nesteen TI-hallilla pesemässä, saatte sitten vähän puhtaamman nuffin kuviin.
Yhden ongelman huomasin kun ajoin 12 kilsaa,niin täysillä kierroksilla rupes kone röpöttämään, oliskohan polttoaineen saannissa ongelmia
Etellinen omistaja ei etes muistanut milloin olis suodattimen vaihtanut ja käsipumppukin tuntui aika hervottomalta
Lähetetty: 13 Maalis 2009, 18:45
Kirjoittaja jamppi
Aika hyvän näkönen rojekti
Olikos siinä ohjaustehostimen pumppukin paikallaan
Tuostahan voi saada pesemällä ja huoltamalla kelpo koneen
Lähetetty: 13 Maalis 2009, 19:03
Kirjoittaja kari t
Kyllähän tässä 10/42:sessakin on tehostaja
mutta se on siellä ratin takana
istumella
Kyllä minunkin mielestä suht vähällä näyttäs pääsevän, mutta eihän näistä koskaan tiedä mitä tulee eteen
Ei kuitenkaan mikään kiertopalkinto ole,kahdella omistajalla ollut, minä olen kolmas ja etuakselistokin on yllättävän hyvässä kunnossa,ei väljyyksiä ,eikä hitsauksia
Jarrut ja valot jääneet jonnekkin
Lähetetty: 13 Maalis 2009, 19:27
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Minä koetin kans kattella, vaan siinähän onkin loppuosassa taitaa 4/65 kone kuvissa kun on neljä suutinta
Lähetetty: 13 Maalis 2009, 19:38
Kirjoittaja nuffi59
Onnittelut!Siistinoloinen kolomonen on ja taitaa tosiaan olla osa kuvista toisesta nuffista, kun nelosen kone.
Lähetetty: 13 Maalis 2009, 20:13
Kirjoittaja kari t
Juu kyllä nuo kaksi viimeistä kuvaa on 4/65:sta. On ensimmäinen kerta kun käytän tuota kuvalogia, niin en tajunnut panna kuvia eri kansioon
Koneen kuvat laitoin tuohon "bmc kysymykseen"
Oppii se vanha koirakin uusia niksiä
meinaan tuota kuvalogin käyttöä
Lähetetty: 15 Maalis 2009, 11:58
Kirjoittaja kari t
Onko kukaa nuffisteista ostanut täältä mitään
http://www.nettikone.com/718944 Kun katselin mitä tuosta 10/42:sesta on tippunut matkan varrelle,niin tarvitsisin akkukotelon päätylaipan, raidetankojen yhdistämispalan,ilmanputsarin pannan kiristys ruuvin,sen millä on putsari kiinni akkukoteloon, konepellin lipsut ( näitähän saa "kontioltakin" ), syylärin säleikön käyttötanko ja vaihdekepin suojakumin,tätähän ei kannata laittaa käytettyä
Jos joltakin löytyy ko.osia ja olet tulossa Jyväskylään, niin otappa mukaan, tehdään kauppaa
Lähetetty: 17 Maalis 2009, 20:00
Kirjoittaja jamppi
Minkäslainen tuossa on tuo akkukotelon pääty
Raidetankojen lukko mulla on ainakin
Lähetetty: 17 Maalis 2009, 21:12
Kirjoittaja kari t
Kyllä kait tuo akkukotelon pääty on tuo perinteinen
http://kuvablogi.com/nayta/1789323 Elikkä toinen vasemmalta, vai mitä mieltä olette 10/42:sen omistajat ?
Lähetetty: 17 Maalis 2009, 21:46
Kirjoittaja jamppi
Mulla on kolmosessa se peltipääty mutta tuo irrallaan oleva on se
uurrettu lattarauta
Lähetetty: 17 Maalis 2009, 22:00
Kirjoittaja ahven
näkkyy olevan pelti päitä ja latta päitä vaen mallista en tiijä on laetettu mitä käsillä sattuu olemmaan.ee tietookaa saksalaisesta tarkkuuvesta rattorii tehessä oo ollu näköjään
Lähetetty: 18 Maalis 2009, 09:00
Kirjoittaja kari t
Minulla myös kolmosissa 58:ssa ja 61:sessä akkukotelossa peltipääty. Tallaisen tavitsen myös tuohon 10/42:seen.
Ota "jamppi" raidetankojen lukot mukaan, saa olla molemmat.
Lähetetty: 09 Huhti 2009, 17:31
Kirjoittaja kari t
Tänään tuli taas touhuttua tuon 10/42:sen kimpussa
polttaineen siirtopumpun vaihdoin ja suodattimen. Tarkoitus oli myös laittaa sakkakuppi, mutta eipä käykkään tuo vanhenpi malli
Jarrutkin löytyi, ei edellinen omistaja ollut säätänyt ja polin meni pohjaan eikä topannut ollenkaa
Nyt uskaltaa lähteä nesteen TI halliin katsomaan minkalaiset maalit löytyy p...an alta
Mittailin myös öljynpaineet mittarilla joka näyttää paineet tarkemmin kuin tuo nuffi oma mittari, eikä hyvältä näyttänyt 1,5 kg kylmänä
kun tuossa 58:ssa näytti 3,5 kg , 61:sestä ei lähtenyt oikeasta paikasta liitin auki niin siintä en voinut mitata
Kaiken tämän lisäksi 61:stä meni takarengas
Onko kellään kuvaa minkäläinen on tuo alkuperäinen sakkakuppi / vedenerottaja
pyrkimys olis laittaa alkuperäistä
Lähetetty: 21 Huhti 2009, 19:17
Kirjoittaja kari t
Nyt on nuffi pesty, liuotinaineella ja 60 asteisella vedellä saa ihmeitä aikaan.
http://kuvablogi.com/nayta/1858133/
Täysillä kierroksilla pakoputkenpäästä kuuluva röpöttävän äänen aiheuttajakin paljastui, kun otin kannen irti.
http://kuvablogi.com/nayta/1858213/
Huomenna lähtee kansi ammattikoululle remppaan.
Ei tullut vielä syynättyä sylintereitten seinämiä tarkemmin, ei ainakaan näyttäs kovin kuluneelta.
Laakerit menee varmaan vaihtoon , koska öljynpaineet olivat 1,5 kiloa ? Mitä mieltä olette ?
Lähetetty: 21 Huhti 2009, 21:13
Kirjoittaja Mekanisti
Näyttää hienolta tuolla kuvablogissa, kun yläpuolella lukee mainoksessa "Löydä elämäsi rakkaus" ja alla on Nuffin kuva