Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan"
Haku löysi 24 tulosta
- 02 Tammi 2011, 14:59
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Toitotusta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2058
Re: Toitotusta
Kolme on kuvattu jo aikaa sitten, mut ko en oo saanu aikaseks panna niit esil
Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan"
Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan"
- 01 Tammi 2011, 09:30
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Toitotusta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2058
Toitotusta
Kuukuna toivottaa juuri Sinulle oikein menestyksekästä mutta mukavaa alkanutta vuotta!!! 
- 09 Maalis 2008, 13:59
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Väeltä pikkasen aktiivisuutta enempi!
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3864
Mainiota mainiota
Nyt ko yän yli ollaan huilattu, nin nousi heti tämä mainio sivusto sialta 90 sialle 19!!!
Niin sitä pitää!
Niin sitä pitää!
- 09 Maalis 2008, 02:26
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Väeltä pikkasen aktiivisuutta enempi!
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3864
Väeltä pikkasen aktiivisuutta enempi!
Onkos se niin iso mahdottomuus, ettei jakseta klikata tota TOP-100 listan nappia etusivulla? Kerran kuussa kun jaksaa, nin menis hyvin. Nyt kaikki reippaasti, tämä sivusto on tärkeä, ja sitä kuuluu tukea eres klikkauksella kerran kuussa. Rahaakin joku on tarjonnu modelle, mut ei klikata jakseta eres ...
- 27 Tammi 2008, 18:26
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Rokkia
- Vastaukset: 23
- Luettu: 12696
Ja vielä parempi mun mielestä on Pysyvän Tilan Hidas Juna-biisiKav kirjoitti:Tämäkin toimii.Poijjaat ottavat tukevan haara-asennon ja alkavat tykittää.
Status Quo : Caroline
http://www.youtube.com/watch?v=UFAmbHST ... 44&index=7
- 26 Tammi 2008, 01:16
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Rokkia
- Vastaukset: 23
- Luettu: 12696
Dave "Isokynä" on kyllä POP 8) Muutoinkin kotimaisten artistien ja pumppujen tuotokset on makoisaa korvien välille. Tuoreemmista tapauksista oon mieltyny kaimani Pauli Hanhiniemen tekeleisiin. Ja Anna Abreu on likkana nätti. Pink Floydin koko tuotos löytyy kaapista vinyylinä ja muussakin muodossa kai ...
- 26 Tammi 2008, 01:05
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Koneviesti
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3988
Lehden tulevaisuus
Koneviesti on luulemani mukaan ainoa alan tai alaa sivuava lehti, mikä on kyennyt kasvattamaan levikkiään. Itte olen tilaaja, vaikkakin hyvin lyhyen aikaa vasta. Kuulun siis tilauskantaa kasvattavaan sakkiin. Lisäpointtina olen huomannut seikan, että ovat toimituksessa kovasti kiinnostuneita myös mei ...
- 30 Joulu 2007, 01:50
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Tosi tärkeä kalluppi
- Vastaukset: 10
- Luettu: 6666
Ajelua luvallisesti nippa nappa...
Juu. Sain 3 kpl sakkoja kuukauden sisällä, 12/96 ja 1/97 sisään. 2 kpl siitä, ko oli rekisteröinti-ilmotus ylittäny lainsäätäjän määräämän, eli yhren viikon :!: Ratkaseva kolmas sakko tuli enempi aiheesta, ohitin STOP-merkin stoppaamatta. Asian kuulustelua hoitava poliisi oli fiksu, eikä plotkottanu ...
- 06 Joulu 2007, 20:49
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Vuoden 2007 NUFFISTI äänestys
- Vastaukset: 26
- Luettu: 15442
JUU!
Vaikutin, vaik se on enempi korvan hommia
Noi äänestystulokset näkyy etukäteen, jos ei ol kirjautunu palstalle. Se on huano homma, miks tulos näkyy niille ketkä ei kirjaudu eikä voi näin ollen äänestää?
Tarttee ehrottaa ohjelman bittinikkareille korjausta asiaan.
Noi äänestystulokset näkyy etukäteen, jos ei ol kirjautunu palstalle. Se on huano homma, miks tulos näkyy niille ketkä ei kirjaudu eikä voi näin ollen äänestää?
Tarttee ehrottaa ohjelman bittinikkareille korjausta asiaan.
- 08 Syys 2007, 23:35
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Nettimasinisti 2007
- Vastaukset: 10
- Luettu: 6601
Löytyi
Itte olin myähässä saapumiseni kans R&P tapahtumaan, ja portilla tinkasivat pääsymaksun Mr Valmet 500 & assistentiltaan. Onneks oli porttihenkilöt ajan tasal sikäli, et ko viimeinkin saavuin paikal, ni heti saatiin sovituks pääsymaksun palautus. Vika oli mun tiarottamises, ei klupis. Palkintoon kuulu ...
- 23 Elo 2007, 23:27
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Huumorin kukkia (Kielletty alle 18V)
- Vastaukset: 1079
- Luettu: 526119
Vähä jatko äsköse
Jos joku o kallis, pruukata sano, et " nimpal ?",
ja jos joku on erulline, pruukata sano, et " nimpal?".
Se o klaari semmottos.
ja jos joku on erulline, pruukata sano, et " nimpal?".
Se o klaari semmottos.
- 19 Elo 2007, 18:32
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: NYT ÄÄNESTÄMÄÄN VUODEN MASINISTIA
- Vastaukset: 8
- Luettu: 5172
Nyt toimii
Nyt on paremmin toimiva äänestyskone toiminnas.
- 16 Elo 2007, 16:53
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: NYT ÄÄNESTÄMÄÄN VUODEN MASINISTIA
- Vastaukset: 8
- Luettu: 5172
Hyvä
Tulin kattomaan onko tääl sujuvaa vaalipropakandraa olemas, ja löytyyhän sitä! Hianoa!
Eikä lainkaan liika provokatiivist, vaan herrasmiästyyliä toteuttaen
On kunniaks kerholle tämmönen sivistyny suhtautuminen asiaan
Onnea taistoon
Eikä lainkaan liika provokatiivist, vaan herrasmiästyyliä toteuttaen
On kunniaks kerholle tämmönen sivistyny suhtautuminen asiaan
Onnea taistoon
- 17 Heinä 2007, 13:23
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Nuffisivustolle etusivun kautta
- Vastaukset: 16
- Luettu: 8750
Johros on Kuukuna
Nyt kaikki Nuffin ystävät ja myäs huitun kukkua mistään piittaavat tahot klikkaamaan innokkaasti etusivun NUFFIELD-äänestysbuttonia!!
Kuukuna pirskatti meni kahrel äänel ohi, ruakoton???
Onks se mää muka joku Super vai Power vai mikä ihmemiäs

Kuukuna pirskatti meni kahrel äänel ohi, ruakoton???
Onks se mää muka joku Super vai Power vai mikä ihmemiäs
- 03 Heinä 2007, 20:48
- Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
- Aihe: Nuffisivustolle etusivun kautta
- Vastaukset: 16
- Luettu: 8750
Pirskuta, käry kävi???
Juur ninko Mr jamppi sanos, et kalastin. Miälestäni tärppi oli kumminkin kohrillas, ko hetimiten nappas. Ko kalastukses on semmonen tapa hyvä, et jostas antaa makoisaa palaa saaliil härssykseks, voi olla et saa. Mut jolsei anna mittä, ei mittä saakka. Täsä Nuffi / Kuukuna / Fordsonclub kompinaatios o ...



