Haku löysi 24 tulosta

Kirjoittaja Kuukuna
02 Tammi 2011, 14:59
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Toitotusta
Vastaukset: 2
Luettu: 2058

Re: Toitotusta

Kolme on kuvattu jo aikaa sitten, mut ko en oo saanu aikaseks panna niit esil :oops:

Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan" :D
Kirjoittaja Kuukuna
01 Tammi 2011, 09:30
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Toitotusta
Vastaukset: 2
Luettu: 2058

Toitotusta

Kuukuna toivottaa juuri Sinulle oikein menestyksekästä mutta mukavaa alkanutta vuotta!!! :D
Kirjoittaja Kuukuna
09 Maalis 2008, 13:59
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Väeltä pikkasen aktiivisuutta enempi!
Vastaukset: 6
Luettu: 3864

Mainiota mainiota

Nyt ko yän yli ollaan huilattu, nin nousi heti tämä mainio sivusto sialta 90 sialle 19!!!

Niin sitä pitää!
Kirjoittaja Kuukuna
09 Maalis 2008, 02:26
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Väeltä pikkasen aktiivisuutta enempi!
Vastaukset: 6
Luettu: 3864

Väeltä pikkasen aktiivisuutta enempi!

Onkos se niin iso mahdottomuus, ettei jakseta klikata tota TOP-100 listan nappia etusivulla? Kerran kuussa kun jaksaa, nin menis hyvin. Nyt kaikki reippaasti, tämä sivusto on tärkeä, ja sitä kuuluu tukea eres klikkauksella kerran kuussa. Rahaakin joku on tarjonnu modelle, mut ei klikata jakseta eres ...
Kirjoittaja Kuukuna
27 Tammi 2008, 18:26
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Rokkia
Vastaukset: 23
Luettu: 12696

Kav kirjoitti:Tämäkin toimii.Poijjaat ottavat tukevan haara-asennon ja alkavat tykittää.

Status Quo : Caroline

http://www.youtube.com/watch?v=UFAmbHST ... 44&index=7
Ja vielä parempi mun mielestä on Pysyvän Tilan Hidas Juna-biisi :D
Kirjoittaja Kuukuna
26 Tammi 2008, 01:16
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Rokkia
Vastaukset: 23
Luettu: 12696

Dave "Isokynä" on kyllä POP 8) Muutoinkin kotimaisten artistien ja pumppujen tuotokset on makoisaa korvien välille. Tuoreemmista tapauksista oon mieltyny kaimani Pauli Hanhiniemen tekeleisiin. Ja Anna Abreu on likkana nätti. Pink Floydin koko tuotos löytyy kaapista vinyylinä ja muussakin muodossa kai ...
Kirjoittaja Kuukuna
26 Tammi 2008, 01:05
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Koneviesti
Vastaukset: 6
Luettu: 3988

Lehden tulevaisuus

Koneviesti on luulemani mukaan ainoa alan tai alaa sivuava lehti, mikä on kyennyt kasvattamaan levikkiään. Itte olen tilaaja, vaikkakin hyvin lyhyen aikaa vasta. Kuulun siis tilauskantaa kasvattavaan sakkiin. Lisäpointtina olen huomannut seikan, että ovat toimituksessa kovasti kiinnostuneita myös mei ...
Kirjoittaja Kuukuna
30 Joulu 2007, 01:50
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Tosi tärkeä kalluppi
Vastaukset: 10
Luettu: 6666

Ajelua luvallisesti nippa nappa...

Juu. Sain 3 kpl sakkoja kuukauden sisällä, 12/96 ja 1/97 sisään. 2 kpl siitä, ko oli rekisteröinti-ilmotus ylittäny lainsäätäjän määräämän, eli yhren viikon :!: Ratkaseva kolmas sakko tuli enempi aiheesta, ohitin STOP-merkin stoppaamatta. Asian kuulustelua hoitava poliisi oli fiksu, eikä plotkottanu ...
Kirjoittaja Kuukuna
06 Joulu 2007, 20:49
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Vuoden 2007 NUFFISTI äänestys
Vastaukset: 26
Luettu: 15442

JUU!

Vaikutin, vaik se on enempi korvan hommia :D

Noi äänestystulokset näkyy etukäteen, jos ei ol kirjautunu palstalle. Se on huano homma, miks tulos näkyy niille ketkä ei kirjaudu eikä voi näin ollen äänestää?

Tarttee ehrottaa ohjelman bittinikkareille korjausta asiaan.
Kirjoittaja Kuukuna
08 Syys 2007, 23:35
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Nettimasinisti 2007
Vastaukset: 10
Luettu: 6601

Löytyi

Itte olin myähässä saapumiseni kans R&P tapahtumaan, ja portilla tinkasivat pääsymaksun Mr Valmet 500 & assistentiltaan. Onneks oli porttihenkilöt ajan tasal sikäli, et ko viimeinkin saavuin paikal, ni heti saatiin sovituks pääsymaksun palautus. Vika oli mun tiarottamises, ei klupis. Palkintoon kuulu ...
Kirjoittaja Kuukuna
23 Elo 2007, 23:27
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Huumorin kukkia (Kielletty alle 18V)
Vastaukset: 1079
Luettu: 526119

Vähä jatko äsköse

Jos joku o kallis, pruukata sano, et " nimpal ?",

ja jos joku on erulline, pruukata sano, et " nimpal?".

Se o klaari semmottos.
Kirjoittaja Kuukuna
19 Elo 2007, 18:32
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: NYT ÄÄNESTÄMÄÄN VUODEN MASINISTIA
Vastaukset: 8
Luettu: 5172

Nyt toimii

Nyt on paremmin toimiva äänestyskone toiminnas.
Kirjoittaja Kuukuna
16 Elo 2007, 16:53
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: NYT ÄÄNESTÄMÄÄN VUODEN MASINISTIA
Vastaukset: 8
Luettu: 5172

Hyvä

Tulin kattomaan onko tääl sujuvaa vaalipropakandraa olemas, ja löytyyhän sitä! Hianoa!

Eikä lainkaan liika provokatiivist, vaan herrasmiästyyliä toteuttaen :D

On kunniaks kerholle tämmönen sivistyny suhtautuminen asiaan :!:

Onnea taistoon :D
Kirjoittaja Kuukuna
17 Heinä 2007, 13:23
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Nuffisivustolle etusivun kautta
Vastaukset: 16
Luettu: 8750

Johros on Kuukuna

Nyt kaikki Nuffin ystävät ja myäs huitun kukkua mistään piittaavat tahot klikkaamaan innokkaasti etusivun NUFFIELD-äänestysbuttonia!! :!: :!:

Kuukuna pirskatti meni kahrel äänel ohi, ruakoton??? 8)

Onks se mää muka joku Super vai Power vai mikä ihmemiäs :?: :D
Kirjoittaja Kuukuna
03 Heinä 2007, 20:48
Keskustelualue: Yleinen Keskustelu
Aihe: Nuffisivustolle etusivun kautta
Vastaukset: 16
Luettu: 8750

Pirskuta, käry kävi???

Juur ninko Mr jamppi sanos, et kalastin. Miälestäni tärppi oli kumminkin kohrillas, ko hetimiten nappas. Ko kalastukses on semmonen tapa hyvä, et jostas antaa makoisaa palaa saaliil härssykseks, voi olla et saa. Mut jolsei anna mittä, ei mittä saakka. Täsä Nuffi / Kuukuna / Fordsonclub kompinaatios o ...