Sivu 1/1
hydrauliikasta
Lähetetty: 17 Helmi 2022, 21:40
Kirjoittaja west 67
no niin,moi vaan kaikki nuhuvien kans touhuavat,olis ajankohtasta vaihtaa toi hydepumppu nii mitähä kaikkee siinä pitäs ottaa huomioon ku ei oo näijen kans kauheesti tullu tutuksi,vielä.. kaikki hyvät vinkit on tervetulleita,sen verta on touhuttu että koko peräsysteemi on pöyvällä purettuna.. käyttö venttiili hässäkkäkin on aukastu ja katottu räjäytys kuvia,sen mukhan laitettu O-renkhat uuvet ja näyttäs että kaikki on niinku olla pittää.. aattelin samalla vaihtaa VO-akselin tefat ku kerta tuli purettuu koko höskä.. kiitos kaikille jokka vaivautuu vastaamhan..
Re: hydrauliikasta
Lähetetty: 18 Helmi 2022, 08:27
Kirjoittaja kari t
west 67 kirjoitti: ↑17 Helmi 2022, 21:40
no niin,moi vaan kaikki nuhuvien kans touhuavat,olis ajankohtasta vaihtaa toi hydepumppu nii mitähä kaikkee siinä pitäs ottaa huomioon ku ei oo näijen kans kauheesti tullu tutuksi,vielä.. kaikki hyvät vinkit on tervetulleita,sen verta on touhuttu että koko peräsysteemi on pöyvällä purettuna.. käyttö venttiili hässäkkäkin on aukastu ja katottu räjäytys kuvia,sen mukhan laitettu O-renkhat uuvet ja näyttäs että kaikki on niinku olla pittää.. aattelin samalla vaihtaa VO-akselin tefat ku kerta tuli purettuu koko höskä.. kiitos kaikille jokka vaivautuu vastaamhan..
Kirjoituksestasi päätellen kysessä on kymppimallin nuhvi ?
Itse olen korjauttanu noita vanhenpien nuhvien pumppuja kohtalaisen hyvällä kokoemuksella.
Suosittelen leylandin käytettyä pumppua, minulla hyvät kokemukset noistakin, kahteen nuhviin olen laittanut, 10/42:en ja nelivetonuhviin.
Kannatta tarkastaa huolella pumpusta lähtevän putken helmiliitos.
Muutenhan tuo näyttää hyvältä mitä olet jo tehnyt.
VO-akselin stefat kannattaa vaihtaa, kuten olet aatellutkin.
Re: hydrauliikasta
Lähetetty: 18 Helmi 2022, 13:34
Kirjoittaja west 67
juu kiitos vastauksesta,tämä on 342 vm-63 mun tietääkseni,ja joo tulin siihen tulokshen että tilasin uuven kautta uusio pumpun,vmv-tarttipajalta.siinä tullee matkassa uus paineputki.. tuohan jääpi rokulhin tuo entinen jos joku on siitä kiinnostunu.. vai tekkeekö sillä mithän,mene ja tiedä,en mie ainakhan.. miepä pallaan juthun kuhan uus pumppu tullee ja on paikalhan,sittehä tuon näkkee onnistuko remontti..
Re: hydrauliikasta
Lähetetty: 18 Helmi 2022, 19:31
Kirjoittaja Tuusaaja
Yhen tuollaisen vmv-starttipajan pumpun olen asentanut. Kaikki tarvittava tulee ja hyvät ohjeet vielä mukana.
Vanhat öljymoskat kannattaa putsailla huolellisesti joka paikasta ettei uutta pumppua sillä pilaa.
Re: hydrauliikasta
Lähetetty: 19 Helmi 2022, 08:37
Kirjoittaja kari t
west 67 kirjoitti: ↑18 Helmi 2022, 13:34
juu kiitos vastauksesta,tämä on 342 vm-63 mun tietääkseni,ja joo tulin siihen tulokshen että tilasin uuven kautta uusio pumpun,vmv-tarttipajalta.siinä tullee matkassa uus paineputki.. tuohan jääpi rokulhin tuo entinen jos joku on siitä kiinnostunu.. vai tekkeekö sillä mithän,mene ja tiedä,en mie ainakhan.. miepä pallaan juthun kuhan uus pumppu tullee ja on paikalhan,sittehä tuon näkkee onnistuko remontti..
En ole enään moneen vuoteen korjauttanut noita yksipesäisiä pumppuja koska ei saa enään mistään laakeripronssilevyä pienempiä määriä, pitäisi ostaa koko levy 2,5x300x2000 mm, 518 € + alv = 642 €.