Sivu 1/3
Kuoleva foorumi
Lähetetty: 15 Helmi 2022, 16:41
Kirjoittaja janne.kosonen
Meinasin maksaa jäsenmaksun mutta eihän täällä ole kuin Kari kenen kanssa olen/voinut keskustella.

Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 16 Helmi 2022, 21:30
Kirjoittaja kari t
janne.kosonen kirjoitti: ↑15 Helmi 2022, 16:41
Meinasin maksaa jäsenmaksun mutta eihän täällä ole kuin Kari kenen kanssa olen/voinut keskustella.
Kiitoksia.

Toivottavasti joku muukin vaivaantuu keskustelemaan / vastailemaan.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 13 Maalis 2022, 13:25
Kirjoittaja Massey-Nuffield
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 27 Maalis 2022, 09:37
Kirjoittaja kari t
Vielä tämän kerran on pakko kommento nuffield osioissa kirjoitettua.
Anteeksi nelitahtari kun jouduit tahtomattasi kärsijäksi yhdistyksen vääntöihin.
Facebooki on ollut jo pitempään, ainakin minun kohdalle sellainen ettei sieltä voinut lukea kuin muutaman kommentin.
Tammikuu 8 päivänä hallituksen palstalla kerroin: Jos facebookiryhmä ei pysy julkisena kuten siellä sanotaan.
Ilmoitin tuolloin, että lopetan kirjoittelun foorumilla, mikäli samalla mallilla mennään facebookissa.
Jamppi sanoi ilmoittaneen Potkoselle, että pitää muuttaa, sellaiseksi jotta kaikki kommentit näkyy kaikille.
Nyt facebbkiryhmä kuitenkin tehtiin Potkosen ja jampin toimesta, heidän yhteisellä päätöksellä suljetuksi.
Ymmärrän jamppia. Syynkin ymmärrän, menettihän hän, aktiivisen hyyssättävän työntekijän yhdistyksessä.
.
Jampille sanon. TUNNE OMA ARVOSI, ANNA ARVO TOISILLEKIN.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 27 Maalis 2022, 10:09
Kirjoittaja jamppi
Edelleen, facebookin statusmuutos on ainoastaan minun pyynnöstä tehty, Joonas vaan teki mitä pyysin.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 30 Maalis 2022, 17:17
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Pannaan foorumi kuntoon niin eiköhän se siittä herkistyne keskustelu

Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 09 Loka 2023, 18:27
Kirjoittaja nuhvi63
Niin kauan kun täällä pattijoen henki,niin eipä tänne viiti mitään kirjoitella. Ugh.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 10 Loka 2023, 17:13
Kirjoittaja kari t
nuhvi63 kirjoitti: ↑09 Loka 2023, 18:27
Niin kauan kun täällä pattijoen henki,niin eipä tänne viiti mitään kirjoitella. Ugh.
Tosi tyylikästä nuhvi63:selta, tämä varmasti edstää kirjoittelua
Onhan minua joku täällä jopa "jumalaksi" nimitelly, ei tuo "pattijoen henki" paljon huonommaksi jää.
Molemmat nimittelyt täyttää herjaamisen kriteerit.
Varo vain nuhvi63, "pattijoen henki" vaanii sinua Ylämäen yllä, häiritsee sinun yöunia, ynnä muita toimintoja
Omalta osaltani on projekitit olleet pysähdyksissä heinäkuun puolesta välistä lähtien, on ollut kaikenlaista muuta touhua ihan riittämiin, mutta nyt alkaa vähän helpottamaan, niin pääsee pikapuolin liukunavan kimppuun.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 10 Loka 2023, 17:35
Kirjoittaja nuhvi63
Hyvä Kari, et ole luopunut tavoistasi. Pidä toi linja. Voit viedä tän foorumin hautaan mennessäs.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 11 Loka 2023, 11:29
Kirjoittaja sompio
Minäkin kyllästyin ko. henkilön käyttäytymiseen siinä määrin että möin Nuffini pois ja sanouduin irti jäsenyydestä. Minulle riitti uhkailu käräjillä ja kaikki muu ainainen oikeassaoleminen. Hyviä hermoja heille jotka vielä jatkavat.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 11 Loka 2023, 18:36
Kirjoittaja kari t
sompio kirjoitti: ↑11 Loka 2023, 11:29
Minäkin kyllästyin ko. henkilön käyttäytymiseen siinä määrin että möin Nuffini pois ja sanouduin irti jäsenyydestä. Minulle riitti uhkailu käräjillä ja kaikki muu ainainen oikeassaoleminen. Hyviä hermoja heille jotka vielä jatkavat.
Niinpä, ja juuri tämä henkilö nimitteli minua jumalaksi !
Mitä tulee tuohon " kaikki muu ainainen oikeassaoleminen".
Aina kun olen neuvoja antanut, ole kaikissa neuvoissani perustanut neuvot korjausohjekirjoihin ja hieman yli 50 vuoden kokemukseen nuhveista. Ensimmäinen kolmosnuhvi tuli meille 1973 syyskuussa.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 12 Loka 2023, 15:49
Kirjoittaja sompio
Meille tuli ensimmäinen Nuffi 1957 ia olen jo reippaasti yli seitenkymppinen joten elämä on tuonut ymmärtämyksen tajua mutta silläkin on rajansa. Olet ihan oikeassa tuossa Hahton Maurin myyntitykin tyrkyttämis tapauksessa. Yritä kestää.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 12 Loka 2023, 16:57
Kirjoittaja kari t
sompio kirjoitti: ↑12 Loka 2023, 15:49
Meille tuli ensimmäinen Nuffi 1957 ia olen jo reippaasti yli seitenkymppinen joten elämä on tuonut ymmärtämyksen tajua mutta silläkin on rajansa. Olet ihan oikeassa tuossa Hahton Maurin myyntitykin tyrkyttämis tapauksessa. Yritä kestää.
Ja 8 vuotiaana sompio otit sitten nuhvin huollot / korjaukset hoitaaksesi ? Ymmärrän, olethan koulutukseltasi teknikko.
Hahton Mauri on maankuulu nuhvien varaosien myyntitykki suomessa, toisekseen kävelevä tietosanakirja mitä nuhveihin tulee.
Täydestä sydämmestäni suosittelen nuhvi harrastajia hankkimaan uudet ja käytetyt nuhvin varaosat Maurilta
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 12 Loka 2023, 17:38
Kirjoittaja sompio
Olenko väittänyt että olisin jo silloin huoltanut Nuffia mutta olin kylläkin silmä kovana katsomassa ja kyselemässä huoltomieheltä mitä hän milloinkin teki. Tekniikka on ollut ja on edelleen minulle sydämmen asia. Mutta ei kerskailun ja leveilyn kohde. Yritähän Kari viimeinkin rauhoittua niin jospa tämä foorumi säilyisi sitä tarvitseville.
Re: Kuoleva foorumi
Lähetetty: 13 Loka 2023, 20:27
Kirjoittaja nuhvi63
Toivottavasti tulva vie kohmon mennessään....