7 t ·
Ystävältäni meni kolmosnuffista moottori. Lohkossa reikä. Tarve olisi suuri, olisiko kenellä? Hahdolta ei saa talvella osia on kysytty."
Tuo väite ei pidä paikkaansa. Joonas voisi tarkentaa hieman
Tarkoitus oli mennä huomenna käymään oulussa ja samalla ajattelin käydä Maurilta hakemassa 342:seen muutamia puutuvia pisteosia. KATSOTAAN SAANKO MAURILTA OSIA .
Ymmärrän kyllä, jos Maurilla ei tällä hetkellä ole kolmosnuhvi lohkoa tarjolla, eikä talvella halua rueta purkamaan. Ei noin saa yleistää, etteikö jo purettuja osia olisi saatavilla.



