Sivu 1/1

Leyland 255 nostolaite

Lähetetty: 07 Heinä 2018, 20:41
Kirjoittaja Ari
Tervehdys kaikille.nostolaite nostaa aika hitaasti ja kaasua pitää antaa aika paljon.öljyä näyttäs olevan ihan riittävästi.oiskohan foorumilaisilla vinkkejä mistä lähteä etsimään ongelmaan ratkaisua..t.ari

Re: Leyland 255 nostolaite

Lähetetty: 07 Heinä 2018, 20:55
Kirjoittaja jusape
Onkohan paljoa muuta vaihtoehtoa kuin väljä hytikkapumppu, tai roska jäänyt painevaron rakoseen et pitää varoa raollaan ?
Onko oire tullut yhtäkkiä vaiko ollut jo aiemmin ?

Re: Leyland 255 nostolaite

Lähetetty: 08 Heinä 2018, 17:31
Kirjoittaja Ari
Traktori on ollut mulla vasta kolme kuukautta ja kokoajan on ollu samanlainen..itsekkii sitä pumppua epäilin..miten lienee arvokkaita nuo pumput vai kannattaako ennemmin korjata vanha.

Re: Leyland 255 nostolaite

Lähetetty: 08 Heinä 2018, 19:43
Kirjoittaja jusape
Kaksoispumppuhan noissa alkujaan on ? Siis 10-60 tai ainakin viimeistään 4/65 nuffeista alkaen