Minähän laitoin 804:aan etukuormaajan takia, tarvike-H4 -valot vyötärökorkeudelle, eli käytännössä parkki/vilkkuvalon yläpuolelle heti. Tein vielä sellaisen kytkennän, että releistin omat ja uudet valot samalla ja laitoin ohjaamoon katkaisijan josta voi valita ala- tai ylävalot. Katkaisija on kolmiasentoinen, keskellä palaa neljä kaukovaloa kerrallaan mutta lähivaloilla silti vain uloimmat, noin se on laillinen. Työvalojahan ei tosiaan saa käyttää AJOvaloina, sillä ne häikäisevät muita tiellä liikkujia.
Totuuden nimessä on kyllä sanottava, että noilla max. 30 km/h nopeuksilla ei kyllä noin hienoja systeemeitä tarvitsisi, mutta onpahan nyt ku tuli joskus askarreltua.
255:lla kun linkoilen, ja siinä ei laturi tällä hetkellä pelaa niin olen pelkät parkit päällä ajanut, hyvinhän tuota näkee penkkojen väliin niilläkin tähtäillä.
Ehdotan että osta siihen uudet alkuperäisen paikalle sopivat umpiot ja releistä ne valot niin pääsee katkaisijakin helpommalla. Heräte vaan alkup. johdoilta. En tarkemmin tunne tarjontaa onko esim. virallista H4 umpiota saatavana mutta ainakin hehku-umpiota Leukkuun saa.