Hei
Onko kellään tietoa kuinka saadaan DB 1290 ;n juuttuneen kaksoiskytkimen toimimaan ulkopuolelta ilman koneen aukaisua?. Voiko jotenkin säätää erillisesti kytkimen toimintaa vaikka ne ovat samalla kytkimen polkimella pohja asennossa?.
Tässä oli kai syy siinä kun starttimoottori ei jaksanut pyörittää. Maatilakaivuri perässä. Ulosottoakseli oli päällä ja vaikka kuinka vivusta (josta valitaan ulostulon kierrokset) väänteli oli vaikea saada pois päältä. Ja kun vihdoin sai, ei ulosottoa saa päälle ellei sammuta moottoria.
DB 1290 -83 Kaksoiskytkin jumissa
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Pistä VOA päälle, vehje käntiin niin että akselille saa rasitusta ja sitten ajoa VOA-kytkimen vipu "auki" asennossa.
Irtoaa aikanaan, mut yli 10min kertajaksoista kytkimen "päälläoloa" ei oikein passasi ylittää, käy VOA-kytkimen painelaakerin päälle.
Paras kuormitus olisi jokin vaihteleva, hieman ryskivä voimantarve voa-tapilla ....
Irtoaa aikanaan, mut yli 10min kertajaksoista kytkimen "päälläoloa" ei oikein passasi ylittää, käy VOA-kytkimen painelaakerin päälle.
Paras kuormitus olisi jokin vaihteleva, hieman ryskivä voimantarve voa-tapilla ....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68