Re: 702 Leyland
Lähetetty: 12 Touko 2017, 21:40
Eikö tuhannen kierroksen perä ja apusylinteri oo ollu vain turbomalleissa.
Tervetuloa Nuffield - Leyland Club Finland ry:n keskustelupalstalle!
https://foorumi.nuhvi.fi/
Pistetääs päivitystä, kone on ollu mulla ny reilu vuoden päivät, paljon on tehty Osmon toimesta tälle. Nostolaitehan tässä oli tehoton, ei nostanut tyhjäkäynnillä lainkaan, kun taakkaa oli varsissa. Kolmitieventtiili kunnostettiin ja pumppu uusittiin mut vika olikin perän sisällä vuotanut hydrauliikkaputki.mämitääntiedä kirjoitti:704 Leyland, jakso II (jatkan samassa ketjussa)
Takana koeajo 704 Leylandilla. Ei iskenyt , ei. Vaihteistossa jtn outoa ääntä, varsinkin kakkosvaihteelle vaihtaessa, jarrut ihan tapissa: meinasin hökästä tuulilasista ulos kun painoin polkimia. Nostolaitekin tuntui että olisiko pumpussa jtn? Hytti oli niin kuin edellä mainittu sekuran koppi, ei ilo silmälle. Korjattukin pahimpia kohtia. Klasit ehjät.
Pellit aika siistit, paikkamaalausta siellä täällä. Muutenkin oli tehty vuosien saatossa korjauksia ja fiksauksia joita ei myyntikuvissa nähnyt mutta paikan päällä ostohalut tyssäsi.
Sinne jäi pihalle edelleen myyntiin. Hinta varmaan sopiva kuntoon nähden mutta etsin kyllä vähän muuta. Jatketaan etsintää..>>
mämitääntiedä kirjoitti: ↑22 Marras 2019, 20:28 Onkohan nuo kaikki 702 lelut tuolla kippiliitännällä vain kun muihin en ole törmännyt? Kaikki karvalakkimallithan tänne on aikoinaan roudattu... suuri osa sinisiä Leylanttejakin ilman k-kytkintä vaikka sen on saanut jo punaisiin paholaisiin aikoja sitten.
Taisi olla tämä torissa ainakin, etelä-pohojammaalla...mämitääntiedä kirjoitti: ↑16 Marras 2019, 19:58 Tänään kävin taas yhden 702 Leylandin koeajamassa ja katsastamassa.
Siistit, suorat pellit, kaikki lasit ehjät hytissä, kojetaulu koteloineen ehjä ja käynnistys tosi hyvin. Lumet oli koneen päällä joten ei ollut valmiiksi lämmitetty.
Miinusta sitten akku( lisävirralla käyntiin), verhoilu oli musta(lie uusittu), viiksi kumit tippuneet taipaleelle, kl- ja polttoainemittari ei pelannut, maski rikki, perässä vain kippivipupaikka, työvalot tippuneet, toisen puolen ovi jumissa, cav-pumppu ja polkimet todella jäykät painaa pohjaan ja sieltähän ne piti sitten nostaakin ylös. Sivurajoittimet oli mitä lie mallia, ei omat. Eturenkaassa tossun paikka.
Jätin seuraavalle kiinnostuneelle. Hinta ei ollut paha, mutta minulle ei käynyt.
Mutta etiäpäin kohti uusia koeajoja..