Sivu 1/1

Startti nuhviin

Lähetetty: 17 Marras 2016, 13:45
Kirjoittaja Jake82
Meni startti. Mistä uus tai sitten solenoidi ja pentikspyörä?
dm4 vm60 ois kyseessä.

Re: Startti nuhviin

Lähetetty: 17 Marras 2016, 14:55
Kirjoittaja tv43
IKH startti toiminut hyvin ainakin kymmenkunta vuotta .
Onhan minulla se vanhakin , jos Tampereella liikut voit katsoa saako osia .