Sivu 1/1

Nuffieldin ajovalo??

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:08
Kirjoittaja anglia67
Työpaikan romulaanilta pelastin tuollaisen ajovalon.Mistä traktorista tai koneesta peräisin?Nuffieldista?? Kuva Kuva Kuva

Re: Nuffieldin ajovalo??

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:20
Kirjoittaja nelosnuhvi
No mulla on ainakin tuollaiset tuon huonomman nuffin keulalla, ja on muuten tyylikkäät :wink:

Re: Nuffieldin ajovalo??

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:41
Kirjoittaja anglia67
Tarviiko kukaan.Ajovalo ei maksa mitään mutta lähetyskulut joutuu maksamaan.

Re: Nuffieldin ajovalo??

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:42
Kirjoittaja kolmetonnine
HEP! :) Laitoin yv

Re: Nuffieldin ajovalo??

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:54
Kirjoittaja anglia67
Ajovalo lähtee nimimerkille "kolmetonnine" :wink:

Re: Nuffieldin ajovalo??

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 22:04
Kirjoittaja kolmetonnine
Yhtiömme kiittää asiallisesta kaupankäynnistä. 8)

Re: Nuffieldin ajovalo??

Lähetetty: 18 Kesä 2015, 22:08
Kirjoittaja anglia67
KIITOS! :wink: