Sivu 1/1
Nuffieldin ajovalo??
Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:08
Kirjoittaja anglia67
Re: Nuffieldin ajovalo??
Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:20
Kirjoittaja nelosnuhvi
No mulla on ainakin tuollaiset tuon huonomman nuffin keulalla, ja on muuten tyylikkäät

Re: Nuffieldin ajovalo??
Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:41
Kirjoittaja anglia67
Tarviiko kukaan.Ajovalo ei maksa mitään mutta lähetyskulut joutuu maksamaan.
Re: Nuffieldin ajovalo??
Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:42
Kirjoittaja kolmetonnine
HEP!

Laitoin yv
Re: Nuffieldin ajovalo??
Lähetetty: 18 Kesä 2015, 21:54
Kirjoittaja anglia67
Ajovalo lähtee nimimerkille "kolmetonnine"

Re: Nuffieldin ajovalo??
Lähetetty: 18 Kesä 2015, 22:04
Kirjoittaja kolmetonnine
Yhtiömme kiittää asiallisesta kaupankäynnistä.

Re: Nuffieldin ajovalo??
Lähetetty: 18 Kesä 2015, 22:08
Kirjoittaja anglia67
KIITOS!
