Startin kollektorin koneistus???
Lähetetty: 26 Joulu 2014, 15:54
Kuten naamiksen käyttäjät on havainnu, on ollu "hiukan" ongelmia startin kans!!!
Tänään hain uuden solenoidin, kun epäilin vanhan olevan "kaput".
Ei ollu mitään vastaavaa hyötyä, joten aloin purkamaan starttia ja huomasin seuraavaa: Hiilet eri mittaisia (4.8-20.1mm) ja kollektori oli kulunut keskeltä n.2mm.
Onko kannattavaa sorvata tota kuntoon, vai hankkiiko uuden???
Tänään hain uuden solenoidin, kun epäilin vanhan olevan "kaput".
Ei ollu mitään vastaavaa hyötyä, joten aloin purkamaan starttia ja huomasin seuraavaa: Hiilet eri mittaisia (4.8-20.1mm) ja kollektori oli kulunut keskeltä n.2mm.
Onko kannattavaa sorvata tota kuntoon, vai hankkiiko uuden???