Sivu 1/1

TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:09
Kirjoittaja nuffiko
säännöllisesti joko boxilta tai suoraan livenä.!!

Kerropas se!

Itse jäänyt koukkuun tähän Pahan ajojahti sarjaan!!
Tulee sunnuntaina kympin uutisten jälkeen.

Tietty Avara luonto tulee katsottua melkein aina , samoin luonto-ohjelmat kaikki , mitä tulee.
Uutisia,säätä ja sen semmoista aina kun sattuu kohdille.

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:12
Kirjoittaja fiigumies
Ei tuu mitää katottuu säännöllisesti, satunnaisesti uutiset, sää, luonto-ohjelmia, poliisit, tulli, 112, salatut elämät ja jos joku mielenkiintonen ohjelma sattuu tulemaa kun kanavia selaa niin sitä tulee katottua..

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:13
Kirjoittaja jusape
UTD eka kausi tuli katottua, nyt tuijotellaan kautta II ja sen toista jaksoa..... Pirunpelto oli toinen mikä tuli AINA katottua, pajan kiireistä huolimatta.....

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:16
Kirjoittaja nuffiko
Entäs BB??

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:17
Kirjoittaja fiigumies
nuffiko kirjoitti:Entäs BB??
EN katso moista p*skaa

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:23
Kirjoittaja jusape
fiigumies kirjoitti:
nuffiko kirjoitti:Entäs BB??
EN katso moista p*skaa
Samaan sarjaan kuuluu salkkarit, huutokauppakeisarit, maajussit, henkenpelastajat, ym muut vähänkään vastaavat p-skat prokkikset.....

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:25
Kirjoittaja nuffiko
Emäntä laittoi itselleen Canal digital lautasantennin ja entiedämitäpaketin!!
Formulat näkyy, ei kyllä kiinnosta ja potkupalloa ym. urheilua.. :)
Ihan sama onko Kimi 8. vai 12.

Itse menen monesti töihin jo viiteen niin ei paljon viitsi kukkua illalla teeveen takia.

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 18 Syys 2014, 19:50
Kirjoittaja kolmetonnine
Pärjään ilman, netissä tulee taas roikuttua liikaakin.. Ylen iltauutiset tulee katsottua 2-3 viikossa, muuten oon tosi huono seuraamaan mittään sarjoja..

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 19 Syys 2014, 10:33
Kirjoittaja Osmo_
Eipä tule katottua muutakun illan pääuutislähetys.

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 19 Syys 2014, 13:29
Kirjoittaja jamppi
Minä sitten katson kaikki ne jotka muut hylkää...
Ihan hyvää ajanvietettä.....ennen iltatoimia :lol:

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot

Lähetetty: 21 Syys 2014, 21:15
Kirjoittaja 4DM61
Tokumentit tullee katottua ja sitten tämä "Ihmismetsästäjä". Tulikohan tuo Maxilta, jos oikeen muistan. Ja tietenki lauantaina seitenvitoset on katottava.