Sivu 1/1
TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:09
Kirjoittaja nuffiko
säännöllisesti joko boxilta tai suoraan livenä.!!
Kerropas se!
Itse jäänyt koukkuun tähän Pahan ajojahti sarjaan!!
Tulee sunnuntaina kympin uutisten jälkeen.
Tietty Avara luonto tulee katsottua melkein aina , samoin luonto-ohjelmat kaikki , mitä tulee.
Uutisia,säätä ja sen semmoista aina kun sattuu kohdille.
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:12
Kirjoittaja fiigumies
Ei tuu mitää katottuu säännöllisesti, satunnaisesti uutiset, sää, luonto-ohjelmia, poliisit, tulli, 112, salatut elämät ja jos joku mielenkiintonen ohjelma sattuu tulemaa kun kanavia selaa niin sitä tulee katottua..
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:13
Kirjoittaja jusape
UTD eka kausi tuli katottua, nyt tuijotellaan kautta II ja sen toista jaksoa..... Pirunpelto oli toinen mikä tuli AINA katottua, pajan kiireistä huolimatta.....
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:16
Kirjoittaja nuffiko
Entäs BB??
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:17
Kirjoittaja fiigumies
nuffiko kirjoitti:Entäs BB??
EN katso moista p*skaa
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:23
Kirjoittaja jusape
fiigumies kirjoitti:nuffiko kirjoitti:Entäs BB??
EN katso moista p*skaa
Samaan sarjaan kuuluu salkkarit, huutokauppakeisarit, maajussit, henkenpelastajat, ym muut vähänkään vastaavat p-skat prokkikset.....
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 17 Syys 2014, 20:25
Kirjoittaja nuffiko
Emäntä laittoi itselleen Canal digital lautasantennin ja entiedämitäpaketin!!
Formulat näkyy, ei kyllä kiinnosta ja potkupalloa ym. urheilua..
Ihan sama onko Kimi 8. vai 12.
Itse menen monesti töihin jo viiteen niin ei paljon viitsi kukkua illalla teeveen takia.
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 18 Syys 2014, 19:50
Kirjoittaja kolmetonnine
Pärjään ilman, netissä tulee taas roikuttua liikaakin.. Ylen iltauutiset tulee katsottua 2-3 viikossa, muuten oon tosi huono seuraamaan mittään sarjoja..
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 19 Syys 2014, 10:33
Kirjoittaja Osmo_
Eipä tule katottua muutakun illan pääuutislähetys.
Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 19 Syys 2014, 13:29
Kirjoittaja jamppi
Minä sitten katson kaikki ne jotka muut hylkää...
Ihan hyvää ajanvietettä.....ennen iltatoimia

Re: TV- ohjelma ,minkä katsot
Lähetetty: 21 Syys 2014, 21:15
Kirjoittaja 4DM61
Tokumentit tullee katottua ja sitten tämä "Ihmismetsästäjä". Tulikohan tuo Maxilta, jos oikeen muistan. Ja tietenki lauantaina seitenvitoset on katottava.