Sivu 1/2

Vuoden 2007 NUFFISTI äänestys

Lähetetty: 03 Joulu 2007, 19:15
Kirjoittaja jamppi
Alkukarsinnoissa ääniä saaneet listattu ja nyt alkaa varsinainen äänestys
Eiköhän jouluun mennessä kaikki ole äänensä antaneet niin annan toimeksiannon ylläpidolle että saadaan titteli äänestyksen voittaneelle
Allekirjoittanut toimii samalla vaalivalvojana joten vilppi ei onnistu
Ja jokaisen velvollisuushan on äänestää :D

Lähetetty: 03 Joulu 2007, 19:37
Kirjoittaja jamppi
Ja onhan kaikenlainen jutustelu myös sallittua asian tiimoilta

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 16:53
Kirjoittaja jamppi
204 ääntä puuttuu :?

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 17:23
Kirjoittaja forssoni
Ei ainakaa mun ääni puutu :lol:

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 17:35
Kirjoittaja automies560
Äänestetty on tääläkin :)

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 19:22
Kirjoittaja busse
Perskules, ei ainaskaan mun ääni ole mennyt hukkaan. :idea: :!:

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 19:39
Kirjoittaja anglia67
Angliakin on antanut äänensä :wink:

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 19:44
Kirjoittaja jamppi
No niin :D
199 enää

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 19:57
Kirjoittaja nuffi59
Äänioikeus käytetty ja reippaasti vaan muutkin ääniä antamaan! :)

Lähetetty: 05 Joulu 2007, 10:07
Kirjoittaja 10/60 TenSpeed
Nyt on iänestetty.

Lähetetty: 05 Joulu 2007, 11:48
Kirjoittaja Leukkumies
Ääni annettu täältäkin :)

Lähetetty: 06 Joulu 2007, 10:11
Kirjoittaja BM 650
no niin,velvollisuus suoritettu... :D

Lähetetty: 06 Joulu 2007, 11:11
Kirjoittaja Kav
Äänestetty on.

Ja pientä rittiikkiä. ---josta kenenkään ei toimita vetää palkokasvin siementä haistimeensa,nostaa maitoaan tai muuten hermostua.

Eli miksi nuo äänestystulokset on näkyvillä? Eikö ne provosoi äänestäjiä? "Oikeissa" vaaleissakin äänet lasketaan vasta kun äänestysaika on päättynyt.

Älkää sitten minulta kysykö kuinka sen nettiäänestyksessä voisi toteuttaa. :D

Lähetetty: 06 Joulu 2007, 11:52
Kirjoittaja jamppi
Niillä eväillä mennään mitkä on käytettävissä
Kyllä kai jokaisella on oma mielipiteensä, näkyi äänet tai ei
Atshii, läks palko nenästä :D

JUU!

Lähetetty: 06 Joulu 2007, 20:49
Kirjoittaja Kuukuna
Vaikutin, vaik se on enempi korvan hommia :D

Noi äänestystulokset näkyy etukäteen, jos ei ol kirjautunu palstalle. Se on huano homma, miks tulos näkyy niille ketkä ei kirjaudu eikä voi näin ollen äänestää?

Tarttee ehrottaa ohjelman bittinikkareille korjausta asiaan.