245:een jarrut kuntoon
Lähetetty: 05 Syys 2013, 08:58
Kuinkahan iso projekti olisi saattaa 245:n jarrut kuntoon?
Teknisesti ne on ehjät mutta "liinat" taitaa olla loppu.
Käsijarru on kiskottava aivan viimeiseen naksuun saakka että jotakin pitää. Ajossa kun painaa polkimista niin ei tahdo tapahtua mitään kunnes yht äkkiä menee lukkoon.
Asfaltilla ja kovemmassa vauhdissa melkoisen epämiellyttävät. Niin loppu eivät vielä ole että pitäisi pakkia ottaa jarrutuksen jälkeen.
Säätöjä on ruuvattu alla mutta ei tule sillä kuntoon.
Ollut aikaisemmin lumikoneena jossa jarrut kuluneet.
Osaako joku sanoa mitä osat suunnilleen voisi kustantaa? Soittamalla selviäisi esim. Marjakankaalta mutta ei turhaan viitsi vielä soitella.
Teknisesti ne on ehjät mutta "liinat" taitaa olla loppu.
Käsijarru on kiskottava aivan viimeiseen naksuun saakka että jotakin pitää. Ajossa kun painaa polkimista niin ei tahdo tapahtua mitään kunnes yht äkkiä menee lukkoon.
Asfaltilla ja kovemmassa vauhdissa melkoisen epämiellyttävät. Niin loppu eivät vielä ole että pitäisi pakkia ottaa jarrutuksen jälkeen.
Säätöjä on ruuvattu alla mutta ei tule sillä kuntoon.
Ollut aikaisemmin lumikoneena jossa jarrut kuluneet.
Osaako joku sanoa mitä osat suunnilleen voisi kustantaa? Soittamalla selviäisi esim. Marjakankaalta mutta ei turhaan viitsi vielä soitella.