Nuffieldin voimanulosotonhydraulipumppu kaivuulaitteelle
Lähetetty: 28 Loka 2012, 16:18
Terve,
10/60:sen traktorin perään on laitettu kulmavaihteella kaivuulaitteen pumppu kiinni. Nyt kulmavaihteesta rattaat hampaattomat. Muistaakseni oli puolittaja 13/26 hammasta. Olisiko kyseessä jokin remmisiivan runko vai mitä noissa yleensä on käytetty? Kulmavaihteen väri ainakin oli punainen. merkistä ei tietoa, mutta kulmavaihteen perässä oleva hyrdaulipumppu olisi vielä säilyttämisen arvoinen ja harkitsin sen laittoa suoraan nivelakselin kanssa voimanulosottoon, jos sopivaa kulmavaihdetta ei löydy. Olisiko hyviä ehdotuksia ongelman ratkaisuun?
10/60:sen traktorin perään on laitettu kulmavaihteella kaivuulaitteen pumppu kiinni. Nyt kulmavaihteesta rattaat hampaattomat. Muistaakseni oli puolittaja 13/26 hammasta. Olisiko kyseessä jokin remmisiivan runko vai mitä noissa yleensä on käytetty? Kulmavaihteen väri ainakin oli punainen. merkistä ei tietoa, mutta kulmavaihteen perässä oleva hyrdaulipumppu olisi vielä säilyttämisen arvoinen ja harkitsin sen laittoa suoraan nivelakselin kanssa voimanulosottoon, jos sopivaa kulmavaihdetta ei löydy. Olisiko hyviä ehdotuksia ongelman ratkaisuun?