Universal nelonen
Lähetetty: 09 Loka 2012, 11:30
Moikka kaikille. Oon uus palstalla ja uus nuhvien parissa.
361 vallu on meidän pihassa ollu kauemmin mitä itelläni on ikää mutta nyt ostin itselleni ihan omaksi nelso nuhvin mallia 60v.
Kampen on toimiva mutta joitain puutteita on tietenkin. Elikkä joku on joskus tarvinnut tosta sen vetokoukun lukituksen ja siitä jos saisin kuvan että minkälainen siinä pitäisi olla että voisin tehä sen. Ei oo kovin kätevää että koukku laahaa melkein maassa samalla kun lanaan pihaa tai ym..
Ja sitten toi kippihydrauliikka pitäis saaha laitettua. Ja palstaa luettuani huomasin sen olevan mahdollinenkin. Eli mihinkäs se liitin tulee ku vipu jo on tiedossa ja se vissiin toimiikin kun ainakin alkaa pumppua ahistamaan kun siitä kääntää. Eli se nostolaitevivun viereinen vipu on vissiin se hydrauliikan vipu. ja sit huomasin että siihen voi laittaa myös nostolaitteen kanssa toimivan hydrauliikan. Niin olisko jollain kuvaa näistä että missä kohden ne ulostulot sijaitsee. Voisin laittaa samalla kun vaihdan perään öljyt.
Toi kapine on seissyt viime vuodet niin että pariin kertaan vuodessa vain käytetty ja pikku pätkä ajettu. Niin onhan siinä liemet kaikki sitten sen näköisetkin.
Moottoriin jo öljyt vaihdoin mut vielä pitää laatikko/peräöljyt vaihtaa. Nesteetkin oli sen näköiset että huh huh. Voipa siinä olla kansipahvi vikaakin. AInakin putkesta tulee öljyä ja se nestekkin oli sen näköistä että voipi olla öljyä sielläkin. Eli jos viitsin niin teen konerempan. Mut tuntuu toimivan mitä nyt tarvii pakkosyöttö olla päällä että saa käyntiin. Mut kilvissä on ja liikkuu niin eiköhän sillä ens talven lumet pukita
Mut kovasti oon kiitollinen kaikesta avusta mitä vain saan. Ja ne kuvat on kivoja. Ja jos oikein oon ymmärtänyt niin se peräreppu on se missä on nostovarret?? Ja se pitäis olla oikealla tiukkuudella ilmeisestikkin. Eli onks se sit vain että pultit on kanssa kiinni vai onko siinä joku tarkka momentti. Niin ja vissiin pitää alkaa hommaan tuumainen hylsäsarja
361 vallu on meidän pihassa ollu kauemmin mitä itelläni on ikää mutta nyt ostin itselleni ihan omaksi nelso nuhvin mallia 60v.
Kampen on toimiva mutta joitain puutteita on tietenkin. Elikkä joku on joskus tarvinnut tosta sen vetokoukun lukituksen ja siitä jos saisin kuvan että minkälainen siinä pitäisi olla että voisin tehä sen. Ei oo kovin kätevää että koukku laahaa melkein maassa samalla kun lanaan pihaa tai ym..
Ja sitten toi kippihydrauliikka pitäis saaha laitettua. Ja palstaa luettuani huomasin sen olevan mahdollinenkin. Eli mihinkäs se liitin tulee ku vipu jo on tiedossa ja se vissiin toimiikin kun ainakin alkaa pumppua ahistamaan kun siitä kääntää. Eli se nostolaitevivun viereinen vipu on vissiin se hydrauliikan vipu. ja sit huomasin että siihen voi laittaa myös nostolaitteen kanssa toimivan hydrauliikan. Niin olisko jollain kuvaa näistä että missä kohden ne ulostulot sijaitsee. Voisin laittaa samalla kun vaihdan perään öljyt.
Toi kapine on seissyt viime vuodet niin että pariin kertaan vuodessa vain käytetty ja pikku pätkä ajettu. Niin onhan siinä liemet kaikki sitten sen näköisetkin.
Moottoriin jo öljyt vaihdoin mut vielä pitää laatikko/peräöljyt vaihtaa. Nesteetkin oli sen näköiset että huh huh. Voipa siinä olla kansipahvi vikaakin. AInakin putkesta tulee öljyä ja se nestekkin oli sen näköistä että voipi olla öljyä sielläkin. Eli jos viitsin niin teen konerempan. Mut tuntuu toimivan mitä nyt tarvii pakkosyöttö olla päällä että saa käyntiin. Mut kilvissä on ja liikkuu niin eiköhän sillä ens talven lumet pukita
Mut kovasti oon kiitollinen kaikesta avusta mitä vain saan. Ja ne kuvat on kivoja. Ja jos oikein oon ymmärtänyt niin se peräreppu on se missä on nostovarret?? Ja se pitäis olla oikealla tiukkuudella ilmeisestikkin. Eli onks se sit vain että pultit on kanssa kiinni vai onko siinä joku tarkka momentti. Niin ja vissiin pitää alkaa hommaan tuumainen hylsäsarja