Nuffield Tree
Lähetetty: 22 Kesä 2012, 12:18
Nuffi kuumuu. Ajossa huomasin että rupesi kuljet höyryämään ja huohotinputkesta tuli höyryä/savua.
Pika analyysi osoitti että vettä oli syylärissä eikä se kiehunut. Miksikään ei vesi kierrä? Voiko pumppu särkyä vaikka se hyvin näytti pyörivän. Voisikohan termostaattinolla jumissa talven jäljiltä. Ensi ajossa talven jälkeen.Sinne se jäi tienposkeen.
Pika analyysi osoitti että vettä oli syylärissä eikä se kiehunut. Miksikään ei vesi kierrä? Voiko pumppu särkyä vaikka se hyvin näytti pyörivän. Voisikohan termostaattinolla jumissa talven jäljiltä. Ensi ajossa talven jälkeen.Sinne se jäi tienposkeen.