Sivu 1/1

Nuffield Tree

Lähetetty: 22 Kesä 2012, 12:18
Kirjoittaja laitive
Nuffi kuumuu. Ajossa huomasin että rupesi kuljet höyryämään ja huohotinputkesta tuli höyryä/savua.
Pika analyysi osoitti että vettä oli syylärissä eikä se kiehunut. Miksikään ei vesi kierrä? Voiko pumppu särkyä vaikka se hyvin näytti pyörivän. Voisikohan termostaattinolla jumissa talven jäljiltä. Ensi ajossa talven jälkeen.Sinne se jäi tienposkeen.

Re: Nuffield Tree

Lähetetty: 22 Kesä 2012, 14:23
Kirjoittaja jusape
Termari voi olla jumpannut, mutta sitten se kyllä keittäisikin, kun "wateri" ei kierrä??

Re: Nuffield Tree

Lähetetty: 22 Kesä 2012, 17:50
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Monta kohtaa ja oirekkin mahdollistaa useamman vian...

Mutta ei ole tavatonta, että imupuolelta menisi letku luttuun kun sisäkerros letkusta irtoaa rungosta.

Re: Nuffield Tree

Lähetetty: 23 Kesä 2012, 11:15
Kirjoittaja Warpu
on joskus sekin sattunu että siipipyörän akseli on vesipumpulta katkennut, ilman ulkoisia oireita 8)

Re: Nuffield Tree

Lähetetty: 24 Kesä 2012, 11:46
Kirjoittaja tv43
Warpua mukaellen , minun nuhfissa oli pumpun akseli pahasti syöpynyt .
Siivet olemattomaksi tynkiksi ja akselin kolot useamman millin kokoisia .