Sivu 1/1
Nuffield 3 tree startti
Lähetetty: 01 Touko 2012, 18:57
Kirjoittaja laitive
Kun talven jäljiltä yrittelin nuffia käyntiin niin eipä onnistunut.
Startti hurttaa eikä ota päälle.
Oikutteli jo viimekesänä.
Millaisella remontilla saan kuntoon?
Tarttee varmaan jonkun uuden osan?
Re: Nuffield 3 tree startti
Lähetetty: 01 Touko 2012, 19:57
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Ensitiedustelu, onko vivulla käyntiin saatettava pakkopendix startti vai sähkösolenoidillinen?
Re: Nuffield 3 tree startti
Lähetetty: 01 Touko 2012, 20:03
Kirjoittaja laitive
Ei ole mitään mekaanista vipua. Jos oikein ymmärsin?
Normaalisti "napista" käyntiin laitettava.
Re: Nuffield 3 tree startti
Lähetetty: 01 Touko 2012, 20:11
Kirjoittaja jusape
"Bendix" laite, eli ratas jumissa tai "vapaakytkin" rikki

Re: Nuffield 3 tree startti
Lähetetty: 01 Touko 2012, 20:18
Kirjoittaja nelosnuhvi
Pari näitä "hurraavia" startteja olen purkanut osiin, putsannut ja huoltanut. Toiminut sen jälkeen moitteetta. Eikun startti pöydälle ja katsomaan mikä siellä jumittaa vai onko ratas/kytkin vikaa

Re: Nuffield 3 tree startti
Lähetetty: 01 Touko 2012, 21:17
Kirjoittaja Joonas Potkonen
bendix -vikaa se on. joskus puhdistuskin auttaa.
nuffissasi ei ole välttämättä alkuperäinen startti. löytyykö oik. sivupellistä ylimääräinen vipu tai kaksi päällekkäin olevaa reikää ?