29.12 sippasi Jääviileä kaappi,iältään laite oli 19v vanha.Uusi makso 799e.
No tänään sippasi akkulaturi,pari vuotta vanha.
Starttiapu toiminto olisi tietysti plussaa,Tässä nyt sipanneessa ei ollut.
Eikös ole vanha sanonta että, ei kahta ilman kolmatta.Siis mikä paukkuu seuraavaksi paskaksi.



