Sivu 1/1

Nettimasinisti 2007

Lähetetty: 03 Syys 2007, 10:29
Kirjoittaja 10/60 TenSpeed
Onnittelut valmet_500:lle olet vuoden 2007 nettimasinisti.

Lähetetty: 03 Syys 2007, 11:22
Kirjoittaja Joonas Potkonen
:shock: Ohhoh, enpäs huomannutkaan, äänestys oli siis päättynyt.

Kiitoksia minua ehdokkaaksi ehdottaneille ja suuret kiitokset minua äänestäneille!

Uskaltaisinko sanoa, että tässä äänestyksessä oli alkunäyttöä, että masinismi sanana yhdistää kaikki koneista kiinnostuneet yhteen, välittämättä iästä, masinismin tyylistä ja harrastukseen panostuksesta.

Toki suurimmat masinistit eivät saata edes tietää koko masinistit.com nettipalvelua, mutta heidän työnsä koneiden parissa on suurempi arvoista, kuin mm. minun tietokoneella näpyttely.

Osa tämän äänestyksen tuloksesta riippuu myös teistä hyvät nuhvistit, jos tämä alunalkaen minun sivuprojekti ei olisi kiinnostanut alan harrastajia, olisi nimimerkkini jäänyt vähemmälle huomiolle.

Lupaan pitää saamani arvonimen Vuoden nettiMasinisti 2007 -kunnian korkealla, ja yritän levittää harrastusta panoksellani yhä suuremman yleisön kuuluville. Siinä tulee olemaan mukana niin masinistit.com, nuhvi.net kuin myös pari vielä hieman pienemmän porukan projektia, josta saatatte kuulla tämän vuoden puolella... jopa :wink:


Mutta vielä kerran: SUURET KIITOKSET :!:

... kuulette vielä lisää :D

Lähetetty: 03 Syys 2007, 11:57
Kirjoittaja hokke
Onnitelut minunkin puolesta Masterille,ei tuota arvonimeä ihan jokainen saavuta.

Lähetetty: 03 Syys 2007, 15:57
Kirjoittaja jamppi
Onnea vaan Masteri
Tuohon kun lisätään tuleva Vuoden Nuffisti niin on täydellinen vuosi :D
Mielelläni tuon tittelin luovutan

Lähetetty: 03 Syys 2007, 18:05
Kirjoittaja Nuutu
Onnea masterille :)

Lähetetty: 03 Syys 2007, 18:32
Kirjoittaja anglia67
ONNEKSI OLKOON! Oikealla henkilölle meni tuo titteli :wink:

Lähetetty: 03 Syys 2007, 18:52
Kirjoittaja nuffi59
Onnittelut vuoden nettimasinistille NUFFIELDMASTERILLE !

Löytyi

Lähetetty: 08 Syys 2007, 23:35
Kirjoittaja Kuukuna
Itte olin myähässä saapumiseni kans R&P tapahtumaan, ja portilla tinkasivat pääsymaksun Mr Valmet 500 & assistentiltaan. Onneks oli porttihenkilöt ajan tasal sikäli, et ko viimeinkin saavuin paikal, ni heti saatiin sovituks pääsymaksun palautus. Vika oli mun tiarottamises, ei klupis.

Palkintoon kuuluvainen hotellipläjäys sujus ongelmitta.

Kiartopalkinnon mallikappale saadaan näytil sunnuntaiseen palkintojakoon, mut varsinainen jää toimitettavaks vast myähemmin.

Mää orotan jännityksel et kummosen puheen Mr Valmet 500 pitää Nuffien pualest :D :?:

Lähetetty: 09 Syys 2007, 16:41
Kirjoittaja jamppi
Puheitta paras, sanoi Masteri
Tulipas käytyä tuollakin ja katsottua koneet ja vehkeet sekä
odotetuimpana tuo nettimasinisti 2007 palkitseminen
Oli muuten komeeta katsoa tuolla fordson lippisten sankassa
joukossa palkintoa vastaanottamassa komean oranssi nuffilippis :D
Hienoa on että palkinto meni oikealle henkilölle(väheksymättä assistenntia)
Olishan tuolla voinut olla muitakin nuffisteja paikalla :(

Lähetetty: 09 Syys 2007, 19:01
Kirjoittaja Wiljami
Olihan tuolla muitakin nuffisteja!
http://kuvablogi.com/nayta/642274/

Lähetetty: 09 Syys 2007, 19:45
Kirjoittaja jamppi
Taidan olla varsinainen puusilmä :?