Sivu 1/1

huohottaa

Lähetetty: 24 Maalis 2011, 15:12
Kirjoittaja kultaluoto
rupes huohottaan olisko vaan kannen tiiviste vai jotain pahenpaa lähtee kyllä käyntiin heti ku vähäkin pyörähtää eikä kolise eikä kilise

Re: huohottaa

Lähetetty: 24 Maalis 2011, 16:00
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Kannentiiviste ei yleensä vaikuta huohottamiseen (epätodennäköistä). Huohotus-oire kertoo yleensä joko mäntä, putki tai männänrengasviasta tai kaikista yhtäaikaa (kulunut moottori). Alkoiko huohotus yhdenäkkiä kuten äkkipäätä voisi viestistä arvata?

Silloin veikkaisin männänrengas tai mäntävikaa.

Tarkoitetaanhan tässä asiayhteydessä huohotuksella moottorin alakerran ilmanvaihtoa huohotinputken kautta? Eli kampikammioon kertyy painetta joka tulee huohotushöyryinä ulos moottorin huohottimesta?

Re: huohottaa

Lähetetty: 24 Maalis 2011, 19:49
Kirjoittaja kultaluoto
joo kyllä näin kokeilin ottaa öljytikun pois niin senkin kautta räkii öljyä kun antaa vähän kierroksia uskaltaako yhtään ajaa vai heti purku hommiin