Sivu 1/1

kytkin huuta

Lähetetty: 09 Maalis 2011, 12:54
Kirjoittaja kultaluoto
missä vika kun kytkin huutaa alas painettuna

Re: kytkin huuta

Lähetetty: 10 Maalis 2011, 08:35
Kirjoittaja kultaluoto
vika korjaantu yön aikaan ihan niin ku itekseen en tiä mikä oli vikana ja lumi lentää taas :roll: :idea: (kuski vikana)