Nuffi 10/60 kiristysmomentit
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1298
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Tarvittaisiin 10/60:n koneeseen (3.8T) kiristysmomentit runkolaakeripukeille, kiertokankien silmukoille ,vauhtipyörälle ja sylinterikannelle. Voisiko joku vastata pikaisesti? Kone on levällään ja pitäisi saada äkkiä kasaan.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1298
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Kiitoksia tiedoista.
Saadaan kone kasaan.
Saadaan kone kasaan.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1298
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Kiitoksia Wiljamillekin.
Hommasin aikanaan tuota meidän 460:a varten nuo momentit, mutta olen tallettanut lapun johonkin liika varmaan paikkaan (Jemma=Hukkapiilo)
Onneksi apua löytyi tämän palstan kautta.
Hommasin aikanaan tuota meidän 460:a varten nuo momentit, mutta olen tallettanut lapun johonkin liika varmaan paikkaan (Jemma=Hukkapiilo)
Onneksi apua löytyi tämän palstan kautta.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Tämmöiset kommentit lämmittävät kovin tuota ylläpitäjän mieltäNuhvelentin veli kirjoitti: Onneksi apua löytyi tämän palstan kautta.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1298
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Lopputulos: Savut on otettu ja Normetin takakuormaaja taas paikoillaan vetovarsissa.
10/60 tuli kuntoon. Vielä kun saadaan tehtyä vähän paremmin virtaileva pakoputki siihen, niin sittenpä pärjäillään senkin asian puolesta.
Elikkäs. Kiitoksia vielä kerran kaikille tiedoista
terv: eräs Nuhvisti pohjan perukoilta.
10/60 tuli kuntoon. Vielä kun saadaan tehtyä vähän paremmin virtaileva pakoputki siihen, niin sittenpä pärjäillään senkin asian puolesta.
Elikkäs. Kiitoksia vielä kerran kaikille tiedoista
terv: eräs Nuhvisti pohjan perukoilta.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Laitoin sähköpostiafanerinen kirjoitti: Olisko minullekin Universal DM 4 kiristysmomentit saatavilla. Kone on levällään, katsotaan mitä tarvii uusia.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Taidan laittaa uuden korjauspaketin. IKH:lta saa hintaan 850€ ja siihen tulee uudet putket , männät renkaineen, runko ja kiertokangen laakerit , kampiakselin stefat ja ylä ja alapään tiivisteet. Tuleepahan kerralla kuntoon. Kampiakseli oli hyväkuntoinen. Jos remontti onnistuu yhtä hyvin kuin meidän kotipihan vanhassa 342:ssa niin tässä on traktoria 50 vuodeksi.
Nuhvi ja Valametti siinä on melkonen paketti