Sivu 1/1
NYT ÄÄNESTÄMÄÄN VUODEN MASINISTIA
Lähetetty: 16 Elo 2007, 16:20
Kirjoittaja jamppi
Kaikki joukolla ääniä antamaan kun näkyy olevan
yksi tuttukin seassa
http://www.kuukuna.net/
Kunnia sille kelle kunnia kuuluu

Hyvä
Lähetetty: 16 Elo 2007, 16:53
Kirjoittaja Kuukuna
Tulin kattomaan onko tääl sujuvaa vaalipropakandraa olemas, ja löytyyhän sitä! Hianoa!
Eikä lainkaan liika provokatiivist, vaan herrasmiästyyliä toteuttaen
On kunniaks kerholle tämmönen sivistyny suhtautuminen asiaan
Onnea taistoon

Lähetetty: 16 Elo 2007, 16:59
Kirjoittaja anglia67
Ääni annettu.Äänen saaja liittyy oleellisesti tämän foorumin perustamiseen.Ei mitään nimiä

Lähetetty: 16 Elo 2007, 18:14
Kirjoittaja nuffi59
Juu, ei mitään vaalipropagandaa täällä harrastella, vaan rehellisesti ääni sille kelle se kuuluu.
Sattuu vaan olemaan tältä foorumilta hän.

Lähetetty: 16 Elo 2007, 21:06
Kirjoittaja Nuutu
mistä tätä ajetaan?
Lähetetty: 19 Elo 2007, 17:03
Kirjoittaja jamppi
Otetaan uusiksi tuo äänestys kun Kuukuna on saanut vaalikoneen toimimaan
http://www.kuukuna.net/
Ja ihan siinä etusivulla on napit
Nyt toimii
Lähetetty: 19 Elo 2007, 18:32
Kirjoittaja Kuukuna
Nyt on paremmin toimiva äänestyskone toiminnas.
NETTIMASINISTI 2007
Lähetetty: 21 Elo 2007, 07:09
Kirjoittaja Örfliitti
Kuukuna kirjoitti:Nyt on paremmin toimiva äänestyskone toiminnas.
Ovisuukyselyjen mukaan Valpperin vaalipaikalla on toistaiseksi näkynyt oranssinpunaista yllättävän vähän! Keulapaikalla on kyllä oranssi mutta johtavan takana on sitten liuta sinisiä. Eiköhän nyt olisi korkea aika antaa kiriapua oikein porukalla piikkipaikalla olevalle Masterille ja johdattaa oranssiväri voittoon! Puskaradion sieppaaman sinisten huonosti koodatun radioviestin mukaan, joku loppukiritempaus on sinisiltäkin näet odotettavissa.
Ja, olishan se nyt hieman hassua, jos brittiläisessä traktorihoroskoopissakin (alkaa aina syyskuun alusta) 2007 on nimenomaan hehkuvan oranssin vuosi ja meillä jatkuisi kylmä sininen kausi! Siis kaikki Nuffistit äänestämään ja vilppaasti!
Lähetetty: 29 Elo 2007, 19:13
Kirjoittaja jamppi
Nyt on toinen kierros alkanut masinistiäänestyksessä
Kaikki joukolla nappia painamaan kun näkyy vaihtoehdotkin vähenneen
Silmiinpistävän hienoa on nähdä mukana kauniimman sukupuolen edustaja
Sikäli kateellinen olen masinisteille kun tänne nuffifoorumille ei
ensimmäinekään nainen ole ilmottautunut mukaan

Tosin miehisenä miehenä en tuota edellistä lausetta sano ääneen
