Sivu 1/2

Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 22 Heinä 2010, 17:55
Kirjoittaja Ipi
Moro!

Projektina on tehdä 3D malli Nuffield 4/65:sta. Ongelmana on kunnollisten sivuprofiilikuvien puuttuminen. Jos joku foorumilainen voisi ystävällisesti ottaa kuvia ja laittaa minulle YV:tä?

Näyte aiemmasta työstä: Nuffield Universal Four

Kuva

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 22 Heinä 2010, 20:00
Kirjoittaja kari t
Täman näköinen 4/65:sen kuva löytyy :wink: ei mikään ruusu :wink: mutta kukka kumminkin :D lieneekö apua :?:
http://kuvablogi.com/nayta/2703688/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 22 Heinä 2010, 20:18
Kirjoittaja Ipi
Ei ole sivuprofiilikuva. Muuten OK. Pitäisi olla kohtisuoraan kylkeä vasten otettu kuva, niin saa hyvin muodon otettua.

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 22 Heinä 2010, 20:36
Kirjoittaja kari t
Toinen kuva on suoraan sivulta otettu, jos ei kelpaa, niin en voi auttaa, on niin ahdas paikka ettei voi kuvata kuin yläviistosta ja tällä hetkellä 4/65:nen odottaa vesipumpun vaihtoa :wink:

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 22 Heinä 2010, 23:55
Kirjoittaja Ipi
Ai perhana! Enpä huomannut että sehän olikin albumi! Nuo kelpaavat loistavasti.

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 23 Heinä 2010, 08:08
Kirjoittaja jamppi
:shock: Vähänkö hieno 3D :shock:
Tahtois näytönsäästäjäksi tuommosen joka pyörisi ruudulla :D

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 24 Heinä 2010, 20:23
Kirjoittaja pa_turpeinen
teeks näitä farmi peliin, siel oli hienoja ratkoreita ku etsi englantilaisten sivuilta. löyty leukkua ja nuhvia

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 24 Heinä 2010, 22:57
Kirjoittaja Ipi
pa_turpeinen kirjoitti:teeks näitä farmi peliin, siel oli hienoja ratkoreita ku etsi englantilaisten sivuilta. löyty leukkua ja nuhvia
Nuhvi on sama mikä kuvassakin. Ne on muuten kaikki minun tekemiä. Lisäksi siellä on Patu-kelajyrsin, joka myöskin allekirjoittaneen käsi.. no, hiirikäsialaa.

Projektina Bray-versio 4/65 ja 10/60. Ja taidanpa tehdä 4/65 ihan perusmallinakin, kun kerran on mistä tehdä. Lisäksi on tekeillä 472 synchro-leukku mehtäkoneeksi, referenssinä ollut se sama kone mistä on tänne foorumillekin linkkiä laitettu.

EDIT: Parempi kuva, kyntöhommissa tällä kertaa.

Kuva

Vähän leikkimistähän se on, mutta eipähän tule aina oltua pahanteossa.. :twisted:

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 25 Heinä 2010, 08:44
Kirjoittaja pa_turpeinen
no en minä tiiä leikkimistä jos sitä aikuiset miehet pelaa ihan innoissaan, tekaseppa 270 ja 2100 leukut, oli se 2100 mikä löyty brittien sivuilta aika kehno, hieno kyllä mut ei toiminu

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 26 Heinä 2010, 00:22
Kirjoittaja Ipi
Hetkinen. Brittien sivulta? puhutaanko nyt ls-uk:sta? Nimittäin kun hain sieltä niin ei siellä ollu 2100 leukkua.

Katsotaan mitä voin tehdä..

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 30 Heinä 2010, 14:21
Kirjoittaja pa_turpeinen
sieltä mä löysin omaan peliin pariki leukkua

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 04 Elo 2010, 15:05
Kirjoittaja Ipi
Ls-uk:ssa ei ole muita leukkuja kun minun tekemät 272 ja 804

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 04 Elo 2010, 16:23
Kirjoittaja pa_turpeinen
no juuri se 272 on toine mun koneista, en minäkää enää löydä linkkiä siihe 2100 malliin, joudut tekee ehkä sellasen =)

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 07 Elo 2010, 16:25
Kirjoittaja Ipi
Tulipahan mieleen, että onko tarvetta näytönsäästäjälle? Saattaisinpa värkätä sellaisen.

Nyt on projekti tyssännyt siihen että ei ole ääniä. Jos joku voisi nauhoittaa käynnistyksen ja tyhjäkäynnin niin a vot!

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 07 Elo 2010, 19:42
Kirjoittaja Raataja
Rupiaako joku moteraattori keksimään näihin virtualiraktoreihin vikoja, joita muut thmatassut yrittää korjata niinku vähä ristisanatehtävisä?