Sivu 1/1
Kevätkaus avattu
Lähetetty: 03 Huhti 2010, 16:14
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Ah
Nyt kun on tiet sulat ja motoristitkin liikenteessä oli aika avata myös harrastetraktorikausi.
Nesteiden tarkastus, akun kytkeminen ja nuffi käyntiin.
Eka puristuksen yli ja alkoi hyristä BMC diisseli, mahtava käynnistyjä tuo 460
Piti käväistä pikku lenkki kylällä, ah kevät tuulta ja nuhvin nopeutta. Eritoista kuin leukulla kolkuttelu
Mahtava kevät, mahtava päivä
Oikein hyvää pääsiäistä kaikille

Lähetetty: 03 Huhti 2010, 16:40
Kirjoittaja nuffi59
Tosiaan, kyllä nuffi on mainio peli käynnistymään, kun on kaikki suurinpiirtein kohdillaan.
Ajot on olleet aika vähäisiä nuffetilla tänä talvena, mitä nyt muutamaan otteeseen lumia on tullut tuupittua.
Samoin kaikille nuffisteille ja muillekkin vaan hyvvee piäisiäistä!
Lähetetty: 03 Huhti 2010, 21:02
Kirjoittaja kari t
Hyvää pääsiäistä myös täältäkin kaikille nuffisteille

ja paljon ihania tunteja nuffin ratissa, näin kevään korvalla, itse olen nuhvia hyppyytänyt tämän viikon aikana noin viisitoista tuntia, harvemmin tulee ajettua näin paljon vajaan viikon aikana.
Ei kyllä ollut mikään miellyttävä päivä tämä lauantai, vettä satoi koko päivän

kalastajainseuran pilkkikilpailut, aamulla seitsemältä lähdin kotoa ja illalla kuuden kieppeillä kotona

kyllä on ihanaa tämä harrastustoiminta

Lähetetty: 03 Huhti 2010, 22:13
Kirjoittaja NH 110-90dtt
Hyvää pääsiäistä myös täältä.
Olisi tehnyt mieli lähteä kolmosella ajelulle mutta flunssan takia ei raaski

ja eihäm koko kampe ole edes kilvissäkään

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 19:44
Kirjoittaja jussiv
Huomenna olisi tarkoitus minunkin laittaa 10/60 käymään,lokakuusta saakka on seisonut,nesteet on kyllä sisällä että ei muuta kuin akun kengät kinni ja käyntiin.Nuffield lähtee kyllä hyvin käymään,tuo zetori mikä meillä on,niin sitä saa pitää lämmityksessä heti kun aurinko menee pilveen,niin kankea se on

Re: Kevätkaus avattu
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 08:00
Kirjoittaja jamppi
Ei oikein vieläkään viitsi rakkorilla ajella kun on aika kylmät kelit
MUTTA, kevätkausi on avattu, ensi talven puut laitettiin eilen liiteriin
Yleensä niitä räpelletään sysyllä räntäsateessa mutta nyt senkin ajan voi käyttää johonkin mukavaan
Kolmosta olis tarkotus käydä vilkaisemassa mökillä
Re: Kevätkaus avattu
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 15:41
Kirjoittaja ahven
eepä oo piässyt kevätkaatta alottamaan kun läpi talaven on ajottaen ollut keekkoja mitä setkalla piti hoettoo

Re: Kevätkaus avattu
Lähetetty: 26 Huhti 2010, 19:00
Kirjoittaja ahven
tänä päevänä 330km paskavaunun kanssa pitkin tietä tuli ajeltuu joten kevätkii virallisesti töihen osalta alotettu