Sivu 1/1

tietojja fordson majorin ohjauksesta

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 19:34
Kirjoittaja makke--
oisko kellää tietoja fordsonin ohjauksen keventimestä? tai onko uusia saatavana? ja missäköhän hinnoissa käytetyt pyörii??

ois nuffieldiin semmonen tulossa:)

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 19:45
Kirjoittaja anglia67
Farmilaitteen kuvastossa näytti olevan fordin ohjaustehostinsarjoja (ford4000 ja5000) myytävänä.Sopivuus majoriin???.Kuvasto näkyy myös netin kautta :wink:

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 20:14
Kirjoittaja makke--
joo:) olen kyllä jo katsonut sieltä, mutta pitäs tietää vaan mitä semmonen uus sylinteri/se virtaus venttiili möykky maksais? kun se olisi jo tulollaan, muuta hinta pitäs ekana tietää:)

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 20:23
Kirjoittaja anglia67
Just just :) .Vähän aavistelinkin että olet ehkä jo tuon farmilaitteen tehostimen huomannut 8)

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 20:46
Kirjoittaja jamppi
Masinistiveli -SS- on noita joskus myynyt
Kyseles tilannetta http://www.viistonninen.com/

Lähetetty: 08 Helmi 2010, 21:44
Kirjoittaja makke--
pittääpä kysästä:)

Lähetetty: 11 Helmi 2010, 00:57
Kirjoittaja bbf
LH-osa Iisalmessa myy Majoriin Tehostinta ja hinta on näkyvillä.

Lähetetty: 11 Helmi 2010, 09:40
Kirjoittaja jokke
Tilasin sellaisen ohjaustehostimen muutama päivä sitten Englannista, tosin ei ole vielä tullut. Toimittaja Agriline Products ja hintaa 250 puntaa alv 0%
Tulee samassa aika paljon muutakin pisteosaa joten rahtikulu jakautuu kaikille komponenteille tasan. Rahdiksi ilmoitettiin 42£ elikkä noin 50 €