Rojekti NUFFIELD Universal Tree vm61
Valvoja: automies560
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Elikkäs tänään kotiutui kolmonen laihialta jämijärvelle.
Tekemistä tuntuisi riittävän kun tarvisi käynti ongelma selvittää ja etuakseli kunnostaa näin alkajaisiks
Olisikos kenelläkään moottoriöljyn korkkia nurkissaan?
Petri H:n laittama korkki on jossain Laihia Jämijärvi välillä
Tekemistä tuntuisi riittävän kun tarvisi käynti ongelma selvittää ja etuakseli kunnostaa näin alkajaisiks
Olisikos kenelläkään moottoriöljyn korkkia nurkissaan?
Petri H:n laittama korkki on jossain Laihia Jämijärvi välillä
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
No niin, haave on todeksi tullut
Onnittelut tulevalle todella kiiltävälle nuhville
Mikäs käynnissä??, ei kun porukalla arvuutellaan
Koita ettiä se korkki sillä niitä ei ole oikein missään
Onnittelut tulevalle todella kiiltävälle nuhville
Mikäs käynnissä??, ei kun porukalla arvuutellaan
Koita ettiä se korkki sillä niitä ei ole oikein missään
Mukana kuin peräpukama!
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Kyllähän se kiiltävä peilipinta on tavoitteena
Käydessään ryntäilee todella voimakkaasti jopa kuumana ja kaasupohjassa.
Käyntiin lähteminenkin on heikkoa
Huomenna olisi tarkoitus puhdistaa polttoaine puoli varmuute vuksi niinkuin vanhalla piialla tissit
Käydessään ryntäilee todella voimakkaasti jopa kuumana ja kaasupohjassa.
Käyntiin lähteminenkin on heikkoa
Huomenna olisi tarkoitus puhdistaa polttoaine puoli varmuute vuksi niinkuin vanhalla piialla tissit
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Millasta öljyä suosittelette ilmanpuhdistajaan
Kohta saan uudet löpöt koneeseen niin saas nähdä vaikkuttaako käyntiin mitenkään
Kohta saan uudet löpöt koneeseen niin saas nähdä vaikkuttaako käyntiin mitenkään
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
"Ryntäilyyn", öljyä pumppuun, kalvon tarkastus, suuttimien tarkastus, venttiilien kunnostus/säätö, pumpun ajoituksen tarkastus. Onko kampiakselin kiilaura väljä, jakopäästä ?NH 110-90dtt kirjoitti:Kyllähän se kiiltävä peilipinta on tavoitteena
Käydessään ryntäilee todella voimakkaasti jopa kuumana ja kaasupohjassa.
Käyntiin lähteminenkin on heikkoa
Huomenna olisi tarkoitus puhdistaa polttoaine puoli varmuute vuksi niinkuin vanhalla piialla tissit
Näitten lisäksi kun tarkastat vielä kaasuläpän onko siinä väljyyttä.
Tässä harrastelian ohjeita, ammattimiehet lisätköön
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Käynti muuttui kuumana kun vaihdoin löpön silti vieläkin ryntää kylmänä erittäin rajusti eli tarvii ruveta selvitteleen kari t antamia neuvoja
Kertokaas mistä nostolaitteen laskunopeus säädetään
Ei kovin mukava käyttää trukki mastoa kun se jysähtää alas kun vipuun koskee
Tuos ois muutama kuva http://kuvablogi.com/nayta/2312048/
Tarvisi kehitellä nokkapainoja kun tuppaa keulimaan mastoperäs
Kertokaas mistä nostolaitteen laskunopeus säädetään
Ei kovin mukava käyttää trukki mastoa kun se jysähtää alas kun vipuun koskee
Tuos ois muutama kuva http://kuvablogi.com/nayta/2312048/
Tarvisi kehitellä nokkapainoja kun tuppaa keulimaan mastoperäs
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Repun kannessa on kaksi pyöreäpäistä säätönamiskaa , alimmainen on pääjärjestelmälle, kiinnipäin kun pyörität niin pitäis laskunopeuden hidastua.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Lisäisin tuohon kari t:n tarkastuslistaan, että tarkistaa kaasuvivuston läpän väljyyden pesiinsä imusarjassa.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Huomenna ajattelin nuffista ottaa etuakselin irti koska keskitappi on pirun väljä ja samalla ajattelin olkapäät katsoa kuntoon jos vain saan jotenkin toisen olka-akselin haarukan auki (hitsattu)
onkos olka-akselin sisällä kaksi puslaa per puoli
onkos olka-akselin sisällä kaksi puslaa per puoli
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
kaksihan niitä siellä on.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Hitsatun olka-akselin aukaisuun ei taida olla muuta konstia kuin rälläkkä toinen ,millä vois yrittää olis reikäsaha, mutta mitenkähän kestää kemppiliimaa Keskitapissa on myös kaksi puslaa, puslat löytyy leypartilta 0400-663734
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Rälläkkä rupee huomenna laulaan ja tarvii soittaa Jussille.kari t kirjoitti:Hitsatun olka-akselin aukaisuun ei taida olla muuta konstia kuin rälläkkä toinen ,millä vois yrittää olis reikäsaha, mutta mitenkähän kestää kemppiliimaa Keskitapissa on myös kaksi puslaa, puslat löytyy leypartilta 0400-663734
Koitan muistaa ottaa kuvia huomenna kun projekti etenee
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Etuakselin puslat näyttivät ihan hyviltä niinkuin tappikin.
Muuta kulumista kyllä löytyi palakin puuttuu rugosta
http://kuvablogi.com/nayta/2328127/
Mistäköhän tuon kehdon saisi kun toinen reikä on soikea niinkuin mikäkin elin ja hitsailtu joskus aivan persiilleen
Muuta kulumista kyllä löytyi palakin puuttuu rugosta
http://kuvablogi.com/nayta/2328127/
Mistäköhän tuon kehdon saisi kun toinen reikä on soikea niinkuin mikäkin elin ja hitsailtu joskus aivan persiilleen
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Oiskohan KoPa:n expander tapeista apua tuohon jos kysäisiNH 110-90dtt kirjoitti:Etuakselin puslat näyttivät ihan hyviltä niinkuin tappikin.
Muuta kulumista kyllä löytyi palakin puuttuu rugosta
http://kuvablogi.com/nayta/2328127/
Mistäköhän tuon kehdon saisi kun toinen reikä on soikea niinkuin mikäkin elin ja hitsailtu joskus aivan persiilleen
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.