Ahdinta valmetiin
Valvoja: automies560
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
se kun turbokärpänen purasee niin se on menoa...
vois tuo 6,8 jontikan fööni olla valmettiiin 2,7 (?) vähän iso tarvis
apumoottorin jotta sais pyörimään
eikait nuhvin 3,8 alota tuolla ahtimella kovin matalilta kierroksilta
mutta runsailla syötöillä ja 3000r niin voip jo jotain tapahtua
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Juu... kaik nähdään. Kokeile ja hämmästy
uskoisin, että kun tuon VGT:n säätää käsin johonkin asentoon katsoen ahtopainemittaria, niin siitä saa ainakin korkeille kierroksille jotain tapahtumaan.
Eikös juuri VGT:n etu ole se, että sillä saadaan matalille kierroksille 1100 - 1400 rpm jo normi ahdot, ja ne pysymään samana läpi kierrosalueen?
Näin ollen voisi kuvitella, että jossain kohtaa löytyy sellainen paikka jossa tuo nuhvinkin 3.8 kone saa sen heräämään ahtamaan noin 2000 - 2500 tietämillä?
No se nähdään joskus
uskoisin, että kun tuon VGT:n säätää käsin johonkin asentoon katsoen ahtopainemittaria, niin siitä saa ainakin korkeille kierroksille jotain tapahtumaan.
Eikös juuri VGT:n etu ole se, että sillä saadaan matalille kierroksille 1100 - 1400 rpm jo normi ahdot, ja ne pysymään samana läpi kierrosalueen?
Näin ollen voisi kuvitella, että jossain kohtaa löytyy sellainen paikka jossa tuo nuhvinkin 3.8 kone saa sen heräämään ahtamaan noin 2000 - 2500 tietämillä?
No se nähdään joskus
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Parempi kuva ahtimesta mittasuhteen kera:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mini -nuhvisti
- Viestit: 3
- Liittynyt: 05 Tammi 2010, 09:51
Mites on tämän projektin laita . Oletko vielä laittamassa ahdinta valmettiin
Valmet 1102 -80
Valmet 500 -68
Belarus 426 -92
David Brown 950 -62
Volvo N720 -78 kuorma-auto projekti
Valmet 500 -68
Belarus 426 -92
David Brown 950 -62
Volvo N720 -78 kuorma-auto projekti
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Kyllä kunhan aikaa löytyy
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Itse vaihdoin vastaavanlaisesta ahtimesta tuon vgt pakopesän normaaliin pakopesään... Ahdin nyt asennettuna opelin 2.0ltr koneeseen...
Nuffield 4DM -59
Nuffield 10/60 -67 kaivuri
M-F 65 projekti
Velmatti 903
Joillekin voi olla liikaa kutsu metallin...
Nuffield 10/60 -67 kaivuri
M-F 65 projekti
Velmatti 903
Joillekin voi olla liikaa kutsu metallin...