Rojektina 272:nen
Valvoja: automies560
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Nyt sitten on rojekti alotettu ja koppi purettu nostamista varten
Sen verran on painava tuo kehikko että tarvii soittaa nosturi apuun
On taas melkonen homma otettu tehtäväksi
Pari kuvatusta http://kuvablogi.com/nayta/2275100/
Sen verran on painava tuo kehikko että tarvii soittaa nosturi apuun
On taas melkonen homma otettu tehtäväksi
Pari kuvatusta http://kuvablogi.com/nayta/2275100/
Mukana kuin peräpukama!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
riittävän monta kasanneena viepi jopa sanattomaks mutta toisilla tuo päre ee oo vielä tarpeeks kuivanna
aja millä ajat mutta majorilla loput
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Tuo koppi on niin kauheassa kunnossa että kunnolla tekeminen ei kyllä onnistu kiinni ollessa
Ja toiseksi ei sovi korkeudestaan talliin
Sitä kellautusta en kyllä ymmärtäny, koko koppiko kellahtaa??
Ei ole mulla päreet ojennuksessa sillä luulis jo työn puolesta saavan tarpeekseen noista rassaamisista
Mutta koittakaa kestää, eiköhän tämä keväällä ole ohi
Ja toiseksi ei sovi korkeudestaan talliin
Sitä kellautusta en kyllä ymmärtäny, koko koppiko kellahtaa??
Ei ole mulla päreet ojennuksessa sillä luulis jo työn puolesta saavan tarpeekseen noista rassaamisista
Mutta koittakaa kestää, eiköhän tämä keväällä ole ohi
Mukana kuin peräpukama!
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Tarkemmin kun katsoo tuota "jampin" leukun kopin takapään kiinnitystä runkoon, niin huomaa että on taidettu tehdä muutoksia kiinnitykseen, ei näy saranasysteemiä takakiinnityksessä. http://www.nuhvi.net/gallery/main.php?g2_itemId=4935 Joten kellautusta ei voi tehdä. Onko muuten tässä koppimallissa noita saranoita olemassakaan ?
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Tässäpä noita saranoita ei ole, http://kuvablogi.com/nayta/2275101/
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Tuo Q hytti on ainakin tuossa pultattu 6:lla pultilla kiinni lokasuojarunkoihin
Nyt on irrotettu tuo yläosa johon kuuluun yläkehikko sekä etuseinä
Otampas huomenna kuvia kun nyt kehikko on nostettu pois päältä
Nyt on irrotettu tuo yläosa johon kuuluun yläkehikko sekä etuseinä
Otampas huomenna kuvia kun nyt kehikko on nostettu pois päältä
Mukana kuin peräpukama!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Tuolla näkyy hyvin ne saranat tuossa lokasuojan takayläkulmassa: http://www.kuukuna.net/masinistit/6739.html Samalla kohtaa ovat pienemmissäkin Q-hyttisissä, synchroleukun päivitetyssä versiossa ei saranoita näytä enää olevan. Onkos Jampin leukku muuten mitä "vuosikertaa"? Pisti vaan silmään pyöreäkulmainen takaikkuna tenspeed-leukussa. Että oisko mahdollista että ihan viimeisiin meille kymppivaihteisiin olisi laitettu synchron koppeja, vai onko koppi vaihdettu jälkeenpäin mikä tuntuis uskottavalta kun kattoo noin yleisesti peltien kuntoa . Perävärkit näyttäis kuitenkin ihmeen ehjältä, ja onko yläkonsolikin hytissä noin siisti miltä kuvasta näyttäis?
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Taitaa olla -78 vuosimalliltaan
En oikein usko että koppi olis vaihdettu sillä kyllä sen jostain huomais
Perse tuossa on ehjä lukuunottamatta väljiä varsia
Yläkonsolista puuttuu yksi katkaisija, muutoin on ehjä
Tässä kopissa kumityynyt on banjon päällä sekä etukulmien alla
Koukun laukaisu on tässä vaijerilla joten olisko joku uudempi versio
Kuuminta hottia kuten mainoskin sanoo
En oikein usko että koppi olis vaihdettu sillä kyllä sen jostain huomais
Perse tuossa on ehjä lukuunottamatta väljiä varsia
Yläkonsolista puuttuu yksi katkaisija, muutoin on ehjä
Tässä kopissa kumityynyt on banjon päällä sekä etukulmien alla
Koukun laukaisu on tässä vaijerilla joten olisko joku uudempi versio
Kuuminta hottia kuten mainoskin sanoo
Mukana kuin peräpukama!
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 373
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 15:28
- Konekalustoani: Leyland 270 -75 , 702 -81 , 804 -81, MF 3060 -89 , sampo 580 -89
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Niin onko tuo syncro vai tavalisella laatikolla? Kun kyseisenä vuonna
tuli syncro laatikot ja näyttäs jotain punasen väristäkin olevan harmaassa
konepeltinauhassa? Eli onko vaihdekepit keskellä vai sivulla?
tuli syncro laatikot ja näyttäs jotain punasen väristäkin olevan harmaassa
konepeltinauhassa? Eli onko vaihdekepit keskellä vai sivulla?
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Ihan tavallisella lootalla tuo on
Siellä mistä tuon ostin niin metsässä makaa synkro kylellään osienluovuttajana
Siellä mistä tuon ostin niin metsässä makaa synkro kylellään osienluovuttajana
Mukana kuin peräpukama!
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 373
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 15:28
- Konekalustoani: Leyland 270 -75 , 702 -81 , 804 -81, MF 3060 -89 , sampo 580 -89
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Ohjaamon kiinitys muuttu syncro malleissa niin sanotuksi väljemäksi,
ei ollut rapakolle ja muulle töhnälle varsinki jäätyessä niin herkkä
kolisemaan pohjaan ,joten kyseisessä mallissa on jo uudenpi hytin
kiinnitys ,onko muuten vilkun katkasia mallia pitenpi viiksi malli ,vai
tavalinen vipukatkaisia?
ei ollut rapakolle ja muulle töhnälle varsinki jäätyessä niin herkkä
kolisemaan pohjaan ,joten kyseisessä mallissa on jo uudenpi hytin
kiinnitys ,onko muuten vilkun katkasia mallia pitenpi viiksi malli ,vai
tavalinen vipukatkaisia?