Sivu 1/2
Nuffisivustolle etusivun kautta
Lähetetty: 12 Touko 2007, 12:24
Kirjoittaja Kuukuna
Tässä oikea osoite, jonka kaikki Nuffistit tallentavat "suosikit"-osioonsa:
http://www.nuhvi.net/index.php?sivu=etusivu
Tätä kautta kuljettakoon tänne keskusteluforumille myös. Kerskusteluosio on tärkeä osa Nuffisivustoa, mutta ei lainkaan sen koko anti. Nuffisivuston käyttäjiä ja seuraajia on monia (Leylandia unohtamatta), joten etusivun tapahtumien seuraamisen kuuluu olla jokaisen asiasta kiinnostuneen mielenkiinnon kohde muutaman kerran kuussa.
Mun miälestä asia hoituu jouhevasti sillailla, et pikanappi viä etusivulle, ja siältä menen sit tänne forumille.
Nyt juur tän menettelytavan ansiosta huamasin, et Nuffisivusto on kans äänestettävis TOP-100 listalle. Nyt on sijoitus 157, mut montaakaan aktiivia ei tartteta, et sijoitus nousis satakunta sijaa ylöspäin!!!
Tahron nährä Nuffiaktiivien nourattavan äänestyskehotusta, et saaraan hiano nousuun
Isännäl pikkuinen vinkki: punanen äänestysnappi punasella taustalla ei ol ihan kaikista paras huamionherättäjä

Lähetetty: 12 Touko 2007, 17:39
Kirjoittaja jamppi
Nyt sijoitus 105
Ei saa enää äänestää kuin kerran kuukaudessa

Lisää nostovoimaa äänestykseen
Lähetetty: 12 Touko 2007, 19:24
Kirjoittaja Kuukuna
Ja sitten ko on siällä TOP-100 sivulla, niin hakee sen sijoituksen ( viimeks ko kurkkasin oli 107) ja klikkaa sivua siällä listalla, nin saa toisen suuntasen äänen, ja avot! Taas nousee sijoitus listalla. Mukavaa näin masinistin silmissä.
Hyvä hyvä
Lähetetty: 13 Touko 2007, 07:50
Kirjoittaja Kuukuna
Aika faarttia mennään ylöspäin. Nyt sijoitus on jo 76.
Lähetetty: 16 Touko 2007, 18:46
Kirjoittaja nuffi59
Nuffisivut listan keulille vaan!

Lähetetty: 06 Kesä 2007, 21:03
Kirjoittaja jamppi
Kuukausi vaihtunut, muistathan äänestää TOP 100 listalle
http://www.nuhvi.net/index.php?sivu=etusivu
Lähetetty: 01 Heinä 2007, 18:33
Kirjoittaja jamppi
Nostetta
Lähetetty: 02 Heinä 2007, 22:07
Kirjoittaja Kuukuna
Nyt on Nuffisivut korkeemmal ko Kuukunan sivut. Katotaas kuun lopus, kumpanenkos o pare?
Mää jo annoin erestakasen äänen Nuffil molempiin suuntiin!
Re: Nostetta
Lähetetty: 03 Heinä 2007, 07:05
Kirjoittaja jamppi
Kuukuna kirjoitti:Nyt on Nuffisivut korkeemmal ko Kuukunan sivut. Katotaas kuun lopus, kumpanenkos o pare?
Mää jo annoin erestakasen äänen Nuffil molempiin suuntiin!
Tuossahan on juuri ja juuri havaittavissa äänten kalastelua
Kuukunasivuston suuntaan
Mutta oli niin reilusti avoin asia että meen näppäileen ääneni Kuukunalle

Pirskuta, käry kävi???
Lähetetty: 03 Heinä 2007, 20:48
Kirjoittaja Kuukuna
Juur ninko Mr jamppi sanos, et kalastin.
Miälestäni tärppi oli kumminkin kohrillas, ko hetimiten nappas.
Ko kalastukses on semmonen tapa hyvä, et jostas antaa makoisaa palaa saaliil härssykseks, voi olla et saa. Mut jolsei anna mittä, ei mittä saakka.
Täsä Nuffi / Kuukuna / Fordsonclub kompinaatios on semmone hyvä, et kaikil riittä pal, kaikki saa ja kaikki anta kans pal.
Meil kaikil toitotan oikeen pal menestyst

Lähetetty: 07 Heinä 2007, 23:01
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Kiitoksia Mr. Kuukunalle, joka on niin hyvä sytämminen, vaik eri merkkii edustetaankii
Olen käynyt sallituin väliajoin pistämäs kuukuna saittii korkeammalle pallille tuolla top 100:ssa.
Ilmoittelen itsekin (hiukan enerkiapuu silmäkulmassa

) että laitoin lokoa tonne top 100 listalle. Siel komeilee nyt Koreasti NUFFIELD.
Ja jos ihmettelette miksi mää tämmösii höpäjän ni katsokaa kelloo monelta tää on laitettu

Johros on Kuukuna
Lähetetty: 17 Heinä 2007, 13:23
Kirjoittaja Kuukuna
Lähetetty: 02 Elo 2007, 10:35
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Annetaanpas hyvät nuhvistit samalla mitalla kuukunalle takaisin, nyt vaan äänestämään
http://www.kuukuna.net sivustoa listan kärkeen.
Samalla toki voi painaista sitä pikkunappia siellä meidänkin sivulla
Pidetään hyvä henki yllä, vaikka eri merkkejä edustettaisiinkin. Nykyisessä globalisaation kourissa olevassa mualimassa yhteispeli tuottaa tulosta eniten.
Muutenhan saatettaisiin pelätä jo kiina-ilmiötä näissäkin piireissä. Joitain viitteitä ford -merkin puolella on jo olemassa
NIIN ja tottakai me jotkut utopia sivut voitetaan

Lähetetty: 01 Syys 2007, 20:04
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Elikkäs, kuukausi vaihtunut. Kuukunalle pisteet juuri menossa

Lähetetty: 02 Joulu 2007, 11:16
Kirjoittaja jamppi
Äänestellään taas tuolla pääsivulla jos vaikka päästäis joskus keulille
