Niin, kysymys kuorma-autoja korjanneille tai muuten asiasta tietäville. Mulla on k-a:n taka-akseli peräkärryssä ja nyt kovemman käytön jälkeen alkoi vuotamaan öljyä. Öljyä roikaa sekä sisä- että ulkopuolelta pyöriä. Kummi aivan märkä joten jotain tarttis tehrä. Akseli on todella vanha joten ei kait ihme.
Onkos tuommosen tiivistäminen kova homma, luulisi tuo kotikonstein onnistuvan vai miten on ? Eipä ole ennen tarvinnut moiseen hommaan tarttua joten ei ole hajuakaan...
Entäs hintapolitiikka ? Paljon tommoseen viittis uhrata...
Vuotava akseli
Valvoja: automies560
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
tutkippa se huohotin sieltä banjon päältä ensin,jos tukkeessa niin varmasti tulee öljyt pihalle uusistakin stefoista.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tosiaan ensin huohotin ja sitten laakerivälys ja sitten vasta tiiviste. Uusikaan tiiviste ei pidä, jos akseli pääsee heilumaan, eikä pidä myöskään jos akseliin syntyy painetta lämmetessään.