Tarjolla 2100

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

Leukkumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1126
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
NLCF r.y jäsen Nro: 023
Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa

11 Kesä 2008, 20:59

UniversalDM4 kirjoitti:285 ja 2100-malleissahan on vaihdekeppi siirretty sivulle sivusiirtolaitteen avulla, eli itseasiassa laatikkoon menee keskeltä sisään. Eli saa siirrettyä kepin keskelle tosi helposti, jos haluaa. Aluevaihdevipu lähtee myös keskeltä mutta on muotoiltu sivulle.
Aivan, käy ilmi esim. tästä Nuffiko:n 2100:sen kuvasta: http://www.nuhvi.net/gallery/main.php?g2_itemId=3021. Aluekeppiä vaan ei tuosta oikein erota mistä se lähtee.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla :D[/quote]
Avatar
automies560
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1546
Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

11 Kesä 2008, 21:26

Örfliitti kirjoitti:
UniversalDM4 kirjoitti:Sama asia oli minullakin mielessä. Vai pitääkö ajatella, niin että kuuluukin rekisteröityä juuri sen merkin foorumille, mitä itse haluaa pitää kaikkein paskimpana? Eli jos ajaa esimerkiksi BMW:llä, niin sitten varmaan olisi järkevää rekisteröityä Citroen-foorumille, ja alkaa morkkaamaan BX:n jousitusta :lol:
Se on tuolla autopuolella eri merkkifoorumeilla kyllä huomattu, että aika äkkiä sieltä mopataan porukalla "sinne soveltumattomat" ulos!
No voi hyvänenaika :o Näyttää siltä että täälä ymmäretään taas väärin kirjoituksiani oikein urakalla.

Ihmettelen vaan että miksi sitten olen kolmen ja puolen Nuffieldin omistaja jos en niistä pitäis todella paljon :?: Ensimmäinen ostamani oma traktori oli Nuffield ja varmaan viimeinenkin, mutta vain harrastemielessä tietenkin.

Mutta noihin sinisiin on vaan sellainen viha rakkaus suhde edelleen :D
Ja olen joskus aiemmin kertonutkin että tästä tulis todella tylsä foorumi jos me kaikki täälä kilvan kehuttais ja ylistettäis näitä kyseisiä vekottimia.
Ei pidä kenenkään ottaa liian tosissaan jos täälä vähän kritisoidaan välillä.
Ja toivonkin että keskustelu pysyy asiallisena eikä henkilökohtaisuuksiin mennä vaikka välillä käydään sivuraiteilla.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
Vastaa Viestiin