Jotenki eri näköinen mielestäni tuo tiivistekkin, pienenpi, mulla tuo musta oli ehkä 3 senttiä leveä. Oliko männänkiinnitys etupäästä sellaisella rautalankaympyrän puoliskoilla? Ja mäntä kolmesta lohkosta koostuva?Takapää oli mulla normaalilla laakerinkiritys renkaalla, ei tuommosella mutterilla. Ainakin 3TL mallissa on sitten jo uudenmalliset männänrenkaat, muuta kun hakee tiivistekaupasta, mutta 3T:ssä rättimalli...
Hinnan takia olen minäkin naapurilla sorvauttanut tosiaan uudet männät sitä mukaa kun vaihtaa pitänyt. Sylinteriputki on normaalimitoituksella, ja niihin saa niitä normaaleja nailon - kumi männänrenkaita, on maksanut kappaleelle 25 - 35 e Alhsellilla. Poksitiivisteitä saa halvalla varrentiivistämiseen jopa Lännen reputusmyymälästä.
Tuo sylinterin pääkin on aivan erilainen, vertaa käännön kuvaan, tai kauhankäännön kuvaan minulla. Samanlaisia olen nähnyt viel -80 luvun kamppeissa, mitä mulla.
Tuo sinun koneesi voi parhaassa tapauksessa olla tosi harvinainen, kannattaa kyllä entisöidä
Tommi