Sivu 5/13

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 09 Marras 2013, 18:02
Kirjoittaja jamppi
Minä sain synttärilahjaksi Nuffield saunalämpömittarin...mutta eihän sitä raaski saunaan viedä :D

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 09 Marras 2013, 23:09
Kirjoittaja nuffiko
jamppi kirjoitti:Minä sain synttärilahjaksi Nuffield saunalämpömittarin...mutta eihän sitä raaski saunaan viedä :D
http://www.nostalgiakuvat.fi/verkkokauppa.php?r=115" onclick="window.open(this.href);return false;

Tämänkö???

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 09 Marras 2013, 23:12
Kirjoittaja jusape
Oishan tuollanen ihan hieno.... Saunaan ei tarvii viedä kunnei sellasta ole..... mut vaiks kämpän seinälle....

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 09 Marras 2013, 23:15
Kirjoittaja nuhvi63
jusape kirjoitti:Oishan tuollanen ihan hieno.... Saunaan ei tarvii viedä kunnei sellasta ole..... mut vaiks kämpän seinälle....
Ei ole SAUNAA????
Mitä wattua,jokaisella suomalaisella pitää olla sauna,Nuhvimiehet keräämään
kolehtia että Jussi pääsee saunaan!!!! :shock: :shock:

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 09 Marras 2013, 23:26
Kirjoittaja jamppi
nuffiko kirjoitti:
jamppi kirjoitti:Minä sain synttärilahjaksi Nuffield saunalämpömittarin...mutta eihän sitä raaski saunaan viedä :D
http://www.nostalgiakuvat.fi/verkkokauppa.php?r=115" onclick="window.open(this.href);return false;

Tämänkö???

Juurikin tuo, on minusta aika hieno

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 30 Marras 2013, 18:02
Kirjoittaja nuffiko
lisää osia turattu..illat pitkiä ja joutavaa aikaa..

kohta pääsee kasaamaan..kun vanhatkin hilut löytyi..

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 01 Joulu 2013, 21:30
Kirjoittaja jamppi
Ompas siistiä työtä..hattua nostan

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 01 Joulu 2013, 21:35
Kirjoittaja jusape
Jyrsin olis kiva lisä pajalla....
Tosin, 15km säteeltä löytyy paristakin paikasta, niin kannatavuus hankinnalle olisi niin ja näin, lähinnä menis varmaan omaksi iloksi touhut sitten....

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 06 Joulu 2013, 17:52
Kirjoittaja nuffiko
jamppi kirjoitti:Ompas siistiä työtä..hattua nostan
Kiitos,kiitos.
Tää on kyllä vasta omatoimista opiskelua metallihommiin :oops: ,minähän olen koulut käynyt metsä alalle.
Mutta kun mallikappaleet on vieressä,niin muistuttaahan ne sitten lopulta vähän toisiaan.

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 07 Joulu 2013, 09:51
Kirjoittaja NuffiPekka
Tuolla joku jo aiemmin kyseli valmistamiesi astinrautojen yhteydessä ja minä nyt näiden sivurajoitinten kanssa samaa että ehkäpä myös myyntiinkin asti...jossakin vaiheessa. Yleensä pakkaavat vanhoissa olemaan kuluneita soikeareikäisiä ja hankalia tiivistettäviä varsinkin jollei ole hyvää arsenaalia metallintyöstökalustoa... :D

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 19 Joulu 2013, 08:54
Kirjoittaja nuffiko
joululahja vinkkejä.. http://www.tori.fi/uusimaa/Nuffield_pip ... ?ca=16&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 19 Joulu 2013, 20:28
Kirjoittaja nuffiko
näkyy nuffilippiksiäkin löytyvän maailmalta..

http://www.eerikinputtiikki.fi/kauppa/p ... cts_id=264" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 19 Joulu 2013, 20:32
Kirjoittaja Joonas Potkonen
nuffiko kirjoitti:näkyy nuffilippiksiäkin löytyvän maailmalta..

http://www.eerikinputtiikki.fi/kauppa/p ... cts_id=264" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyylikäs :!: Vanhan ajan henkeä, mutta tahtoo nuo repro lakit olla tosi paskalaatuisia ompeleiltaan ja kankailtaan :(
Kangas niin ohutta, että hiukset näkyy läpi, orkkis nuhvihatussa (joka myös made in finland) on paksut kankaat, ei ole 50 v ikä vielä mitään sille!

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 19 Joulu 2013, 20:39
Kirjoittaja nuffiko
Tiedän ..varsinkin tuosta vihreästä tykkään..

Tuo pipo on karseen värinen,lippiksen vois ostaa Oulaisissa.
Retroja on hyvä pitää töissä,alkuperäistä ei raski sotkea. :wink:

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 19 Joulu 2013, 20:49
Kirjoittaja Jooseppi 1
Itsekin näin jollakin "hankkija" lippiksen, mutta siinä ei lukenutkaan hankkija, vaan "hankkia", oikeat hankkija lippikset voi olla kiven takana tai alla :roll: