Pakkaset tulivat
Valvoja: automies560
-
NH 110-90dtt
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
-10 ja pirun kova tuuli
ei viitti mennä edes savuille pihalle 
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
- Kerkänmatti
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 701
- Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
- Konekalustoani: 255 - 2100 - 262S - 804
- NLCF r.y jäsen Nro: 112
- Paikkakunta: Puolanka
Eilen oli täällä vaaralla -19 ja ku käväsin illalla työpaikalla tuolla jokivarren laaksossa niin auton mittari näytti alimmillaan -32 astetta.
Matkaa sinne on vain pari kilometriä mutta vajaan 200 metrin korkeusero vaikuttaa niin paljon.
Patrolin kori paukkui alaspäin mennessä melkoisesti, piti kääntää puhallusta pois tuulilasista ettei se halkea.
Matkaa sinne on vain pari kilometriä mutta vajaan 200 metrin korkeusero vaikuttaa niin paljon.
Patrolin kori paukkui alaspäin mennessä melkoisesti, piti kääntää puhallusta pois tuulilasista ettei se halkea.
-
NH 110-90dtt
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Illalla oli -10 ja nyt -3,3
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
Nuhvelentin veli
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Illalla oli -9c ja (sakea)lumipyry. Nyt Pilvistä ja -17c... Huomenna pitäs olla -7c ja taas lunta...saapa nähä
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Enää noin 1-2 astetta pakkasta ja heikkoa lumisadetta, jota taidetaan saada lähes päivittän.
Olis saanut mennä suojan puolelle, puhdistus nuo puut ja sähkölinjatkin, ovat vaan turhaan taakan alla
Olis saanut mennä suojan puolelle, puhdistus nuo puut ja sähkölinjatkin, ovat vaan turhaan taakan alla
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
Nuhvelentin veli
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
-4c ja lunta sadellut koko päivän...nyt loppui allekirjoittaneen kolapartio. Tenspeed vain vähän kankea heräämään kun on kesälaatuinen Biodiesel tankissa. (onneksi vain n. 10l puuroa)
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Tänään tulee viikko täyteen siitä kun lumisateet alkoivat tällä korkeudella.
Ja onhan sitä lunta sitten saatukin, ja ihan päivittäin on saanut tiet avata, ja vaikka sade onkin heikkoa sitä lunta kyllä kertyy jos lähes jatkuvasti sataa.
Tässä harvinainen joskin huonolaatuinen kuva, kissakin on päässyt välillä renkaan päälle kun on taukoa pidetty

Ja onhan sitä lunta sitten saatukin, ja ihan päivittäin on saanut tiet avata, ja vaikka sade onkin heikkoa sitä lunta kyllä kertyy jos lähes jatkuvasti sataa.
Tässä harvinainen joskin huonolaatuinen kuva, kissakin on päässyt välillä renkaan päälle kun on taukoa pidetty

"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Pakkanen paukkuu taas kireänä, onnenkyläs -26 ja kotikulmilla -23.
No taitaa hetkeksi lauhtua tuossa alkuviikolla, kunnes kiristyy uudelleen ja luntakin on saatu etälään ja länsirannikollekin ihan kivasti
No taitaa hetkeksi lauhtua tuossa alkuviikolla, kunnes kiristyy uudelleen ja luntakin on saatu etälään ja länsirannikollekin ihan kivasti
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
Kemijärvellä maltillinen -28,ei paljoa huvita lähtee mökille pukkaa pihaa puhtaaksi mönkkärillä + nuffi pihalle että kaveri pääsee tallii korjaan autoaan, jossa ei oo lämmitystä muutenku jollai ikh:n metrin pitusella löpölämmittimellä
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
täälläkin jo 27 miinusta mittarissa,ja tuntuu vaan kiristyvän...
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.



