Sivu 4/13

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 25 Huhti 2013, 18:14
Kirjoittaja jusape
Kappas, mielenkiintoinen sivusto.....

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 01 Touko 2013, 13:40
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Painovaluvanteet nuffiin, ei mahda olla orkkikset?

http://www.nettivaraosa.com/traktorin-varaosat/1547345" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 07 Kesä 2013, 17:30
Kirjoittaja nuffiko
Astinrautoja turattu lisää...ei oikein tahdo alkuperäisen mallisia löytyä mistään...pientä vääntelyä,hitsausta ja reiän tekoa.....siperia opettaa.. :D :D

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 08 Kesä 2013, 07:11
Kirjoittaja sakkuli
onks noita askelmia myyntiin asti?

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 09 Kesä 2013, 07:24
Kirjoittaja nuffiko
Laitoin yv:tä

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 26 Elo 2013, 08:31
Kirjoittaja Jooseppi 1
Joko lie tämä täällä jossain.. :?: :roll:
http://www.tractorspareparts.co.uk/nuff ... s-c-9.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 26 Elo 2013, 09:29
Kirjoittaja nuffiko
off topikkina menee,mutta jatkoa edelliseen...laho osakin on ruvennut nuffin osaa myymään..>>

http://www.kiertokanki.com/verkkokauppa ... bb38b40682" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 16 Syys 2013, 22:27
Kirjoittaja Joonas Potkonen
R&P:stä:

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 16 Syys 2013, 22:39
Kirjoittaja nuffiko
kirjasto kasvaa... :)

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 20 Syys 2013, 12:33
Kirjoittaja kari t
Kokeilua :wink:
Nuffield 3 esitteitä 004.JPG
kakspuoleinen esite
Nuffield 3 esitteitä 005.JPG
Nuffield 3 esitteitä 006.JPG
Jotain muutakin tuli hommattua, lähinnä maatalouskoneitten esitteitä ja hinnastoja vuodelta 1959 -61.

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 25 Loka 2013, 09:18
Kirjoittaja nuffiko
Ulosoton suojia tekeytymässä... :o

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 26 Loka 2013, 10:32
Kirjoittaja Konemäki
http://www.tradera.com/item/291707/1937 ... d-bmc-1968" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämä on vissiin koottu Scaledownin rakennussarjasta?

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 31 Loka 2013, 18:42
Kirjoittaja nuffiko
huuto netissä..
Kuva

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 08 Marras 2013, 22:16
Kirjoittaja nuffiko
loska ja räntäsateessa piti jotain tekemistä taas keksiä...metallityöt on kiinnostavia...emännän nuffiin menossa sivurajoittimen osia.

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 09 Marras 2013, 05:41
Kirjoittaja Nuhvikalle
nuffiko kirjoitti:loska ja räntäsateessa piti jotain tekemistä taas keksiä...metallityöt on kiinnostavia...emännän nuffiin menossa sivurajoittimen osia.
Onpa tosi hyvän näköisiä, tuommoisia ei kyllä kaupastakaan saa :mrgreen:
Taitaa " nuffikolla " olla muutakin verstaalla, kuin akkuporakone :idea: