Sivu 24/51

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 26 Helmi 2014, 20:05
Kirjoittaja Osmo_
Keppituntuma sais olla hiukan tarkempi eikä sellainen "semiarpa". Lisäksi suunnanvaihtajan keppi sais olla 5cm pitempi. Mutta muuten ihan OK loota.

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 28 Helmi 2014, 22:46
Kirjoittaja jusape
Kaverin -59 neloses käyntiinlähtö huonontunut radikaalisti viime kesästä, minivacilla ja ajoitukset näyttäis kuitenkin olevan kutakuinkin kohdillaan.
Koplinkis kyllä vähän välystä. Alta 1500-1800rpm käy nätisti ja savuttamatta, mutta johtuuko pelkästä koplinkin millin-parin välksestä moinen ?

http://www.youtube.com/watch?v=Owpys_u7 ... pbdJ4OnE1w" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 01 Maalis 2014, 08:53
Kirjoittaja NuffiPekka
Tokkopa vain hypännyt ketju hampaan yli jos kerran ajoitusmerkit kohdillaan. Reippaasti on "sytkä" ainakin myöhässä :) .

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 01 Maalis 2014, 12:56
Kirjoittaja jusape
Niin, oire tullut syksyn jälkeen. Kylmänä saa sahata 20sek et käyntiin lähtee pakkosyötöllä, lämpimänä hörähtää saman tein ja ei savuta näkyvää lainkaan alta 1500rpm.
Koplinkissa kyllä väljää kiekolla, toista milliä....

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 02:30
Kirjoittaja jusape
Arvakkaas tän paketin hinta, pistetään + - 5€ haarukkaa....

Kuva

Kuva

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 07:34
Kirjoittaja Nuhvikalle
Onko tuo siitä Foortin jakopäästä :?:
Hintaa tuolla on 360 € :mrgreen: :mrgreen:

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 12:31
Kirjoittaja jusape
Juuh, siittä voortista... Alakerta muuten saapui jo eilen pajalle.... Kuukauden odotuksen jälkeen, reilun... 24.2. tilattu tehtaalta....

Hintaveikkuu meni yläkanttiin....

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 12:35
Kirjoittaja ramba
245€

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 13:46
Kirjoittaja jamppi
185...

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 13:51
Kirjoittaja HL-Zetor
No jos noin 200 €. niin on täytynyt olla poistomyyntituote merkkiliikkeessä. :roll:

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 13:54
Kirjoittaja jusape
HL-Zetor kirjoitti:No jos noin 200 €. niin on täytynyt olla poistomyyntituote merkkiliikkeessä. :roll:

202.xx € VEHOsta... ei poistomyynnissä vaan tilaustavaraa....

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 19:31
Kirjoittaja 50v nuffilla
DEUTZ BF6L-913 moottorin vesipumpun hinta?????

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 20:01
Kirjoittaja Osmo_
BF6L-913. L meinaa vähän niinkuin Lüft. Eli ilmajäähdytys :P Dextereillä tullut pari tonnia ajettua ja vaihdettu muutama kansipahvi niin eiköhän ole tullut tutuksi.
PS: Joka pytylle oma pahvi ;)

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 20:17
Kirjoittaja kolmetonnine
Taitaa olla Osmonkin kommentti jekku :mrgreen: Minkäslaista hiomatahnaa käytitte "pahvin vaihdossa" 8)

Re: Arvuutellaans taas

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 20:39
Kirjoittaja 50v nuffilla
Aprillipäivän kevennys se olikin..
Eipä ole kyseisessä moottorissa vesipumppua, termostaatti toimii pakokaasulla ja teräsrenkaat on kansien
tiivisteenä. Luotettava moottori, puurtaa kymmeniä tuhansia tunteja :D