Työvalossa on telineessä oma kytkin, jolla sen pitäisi palaa kun sen laittaa päälle ja parkit palavat.
Englannin kerholla on hyvä kaavio: http://www.thenuffieldandleylandtractor ... tarter.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
tai jos solenoidistartti:
http://www.thenuffieldandleylandtractor ... tarter.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Universal nelonen
Valvoja: automies560
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
Jake82
- Kylmäkoskelainen
- Viestit: 93
- Liittynyt: 09 Loka 2012, 10:17
- Konekalustoani: Nuffiel universal Four vm.1960
Nyt se sitten teki minunkin nuhvi se mitä oon odotellukkin eli pakki jäi päälle ja nuvi keskelle tietä
käytin kannen auki ja laitoin vapaalle. Toki nuhvi seisoo vielä tällä hetkellä siellä keskellä tietä ku vaimolla oli menoja. Mut sitä aloin kyseleen et minkä mallinen se kepinpää pitäis olla. Onks se pallo vai sellainen latta? Tietää hitsailla lisää materiaalia siihen.
- ramba
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1332
- Liittynyt: 17 Tammi 2013, 20:32
- Konekalustoani: Nuffield 10/60 KKK, Belarus 501H ja muita päriseviä vehkeitä..
- NLCF r.y jäsen Nro: 473
- Paikkakunta: Kotka
Pallo.Jake82 kirjoitti:Onks se pallo vai sellainen latta?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Noniin elämän ensimmäiseksi rakkoriksi tuli nelosnuhvi ja täytynee heti kysyä et kuuluuko ulosoton pyöriä koko ajan kun traktori käynnissä, myyjä ei tiennyt itsekkään.sitten on pieni savutus juttu onko vaarallista?suuttimet uusittu ja venttiilit säädetty kuulemma?
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Tervetuloa mukaan !
Ulosoton saa kytkettyä pois penkin vasemmalla puolella olevalla vivulla, toisn jäykät öljyt pyörittää
sitä hitaasti vaikka olis irtikytketty. Kokeile moottori sammuksissa pyöriikö käsin akseli
Pieni savu ei haittaa, kyseessä sentään viiskymppinen traktori
Ulosoton saa kytkettyä pois penkin vasemmalla puolella olevalla vivulla, toisn jäykät öljyt pyörittää
sitä hitaasti vaikka olis irtikytketty. Kokeile moottori sammuksissa pyöriikö käsin akseli
Pieni savu ei haittaa, kyseessä sentään viiskymppinen traktori
Mukana kuin peräpukama!
Öö katsoin kyllä vipuja hytistä mut en löytänyt sellasta.täytyy vielä kattella paremmin.traktori ei ole vielä omassa pihassajamppi kirjoitti:Tervetuloa mukaan !
Ulosoton saa kytkettyä pois penkin vasemmalla puolella olevalla vivulla, toisn jäykät öljyt pyörittää
sitä hitaasti vaikka olis irtikytketty. Kokeile moottori sammuksissa pyöriikö käsin akseli
Pieni savu ei haittaa, kyseessä sentään viiskymppinen traktori
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Kuvat kertonee jotakin
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+var ... aa0001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Näppäät vasemmasta laidasta < näkyy loputkin vimpaimet nuhvin peräpäästä
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Jäseneksi liittymällä järjestö voi varmasti auttaa 
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... aus#p11754" onclick="window.open(this.href);return false;jjj kirjoitti:mites tuo ohjauksen korjaus näissä vehkeissä tuossa minkä ostin niin oli aikas välykset ja olisko kellää kuvaa syöttöpun ajoituksista?
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... tus#p47956" onclick="window.open(this.href);return false;
ps.tuolla ylhäällä oikealla on Etsi,josta voi hakea mitä milloinkin...



