Sivu 3/3
Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 18 Maalis 2012, 20:03
Kirjoittaja kari t
http://www.belzona.com/indutek/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 18 Maalis 2012, 20:35
Kirjoittaja jake74
http://www.indutek.fi/tuotteemme/belzona/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.indutek.fi/fileadmin/tiedost ... o_2012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
tuolta sitä saa. googlella lisää tietoa.
Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 19 Maalis 2012, 19:14
Kirjoittaja latenight
Hyvältähän nuo töhnät esitteessä näyttää
Mikäs noista olis paras siihen lohkon hiushalkeamaan, mitä itse olet käyttänyt ja todennut hyväksi..?? Kiinnostais kovasti kun otin äsken tehostajan pumpun irti ja sinne taakse se hiushalkeama jatkaa kulkuaan, ni meinasin tällä viikolla korjata sen tavalla tai toisella

Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 19 Maalis 2012, 19:58
Kirjoittaja jusape
Nooh...
Mä itte hitsaisin sen, jos omalle kohdalle sattuisi...
Kokemattomalle en suosittele alkaa tuossa harjoittelemaan.....
Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 19 Maalis 2012, 20:11
Kirjoittaja latenight
En oikeen arvaa lähtee hitsaa ku en yhtään tiedä seinämän paksuutta ja hiukan hankala paikka muutenkin hitsata kone paikoillaan. Aika monta pakettia puikkoja olen hitsaillut mutta en viellä koskaan valu lohkoa, mutta uskon että saisin homman tehtyä. Toi on hitsattu 3-v sitten ku on tehty koneremontti ja siitä saumasta lähtenyt pieni hiusmurtuma.. Poraan halkeaman päähän reiän ja paikkaan jollain töhnällä..
Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 20 Maalis 2012, 00:32
Kirjoittaja jake74
latenight kirjoitti:Hyvältähän nuo töhnät esitteessä näyttää
Mikäs noista olis paras siihen lohkon hiushalkeamaan, mitä itse olet käyttänyt ja todennut hyväksi..??
olikoha se 1221 belzoonaa. pitää kattoa tallilla mitä pussissa lukee.
Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 20 Maalis 2012, 18:01
Kirjoittaja latenight
Sain paikallistettua vuodon, hitsi saumaan oli jäänyt pieni huokonen n.2x2mm mistä tihkuttaa öljyä, ei paha..

Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 08 Huhti 2012, 00:26
Kirjoittaja jake74
jake74 kirjoitti:latenight kirjoitti:Hyvältähän nuo töhnät esitteessä näyttää
Mikäs noista olis paras siihen lohkon hiushalkeamaan, mitä itse olet käyttänyt ja todennut hyväksi..??
olikoha se 1221 belzoonaa. pitää kattoa tallilla mitä pussissa lukee.
tänää muistin kattoa ni 1221 se oli. starletin kansi on edelleen paikallaa ja nesteet oikeissa paikoissa pysyneet.
Re: Uusi Leyland 384 vm.72 omista kyselee neuvoja kokeneimmi
Lähetetty: 08 Huhti 2012, 19:45
Kirjoittaja latenight
Kiitos tiedosta, täytyy pitää mielessä jos joskus viellä on tarvis. Nyt on leukkua käytetty muutama tunti eikä tuu tippaakaan enään alle
