Sivu 3/3

Re: "Nokkapumpun" asennus?

Lähetetty: 06 Joulu 2012, 12:28
Kirjoittaja Joonas Potkonen
345 kertonee kierrostilavuuden, 5.5 kuutiosenttiä kierros (pienempi pumppu?) jossain luettelossa toistuu.

Re: "Nokkapumpun" asennus?

Lähetetty: 06 Joulu 2012, 12:43
Kirjoittaja Leuku 344
Nuffieldmaster kirjoitti:345 kertonee kierrostilavuuden, 5.5 kuutiosenttiä kierros (pienempi pumppu?) jossain luettelossa toistuu.
täähän meinaa mennä 2 eri keskustelualueen "loikkimiseksi... :lol: http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... 143#p49143 :wink:

Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan... 8)

Re: "Nokkapumpun" asennus?

Lähetetty: 10 Joulu 2012, 01:47
Kirjoittaja Reetu
Leuku 344 kirjoitti:
Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan... 8)
Onnittelut jos on...

Re: "Nokkapumpun" asennus?

Lähetetty: 11 Joulu 2012, 19:06
Kirjoittaja Leuku 344
Reetu kirjoitti:
Leuku 344 kirjoitti:
Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan... 8)
Onnittelut jos on...
Ei kuulunu vastausta -> Soitto Bosch Rexroth:lle tänään paljasti, kyseessä on jollekin konevalmistajalle tehtävä "erikoispumppu", ei saa B-R:n kautta putkilaippoja jne! Tuotot on 8 ja 25cm3/r.