Re: "Nokkapumpun" asennus?
Lähetetty: 06 Joulu 2012, 12:28
345 kertonee kierrostilavuuden, 5.5 kuutiosenttiä kierros (pienempi pumppu?) jossain luettelossa toistuu.
Tervetuloa Nuffield - Leyland Club Finland ry:n keskustelupalstalle!
https://foorumi.nuhvi.fi/
täähän meinaa mennä 2 eri keskustelualueen "loikkimiseksi...Nuffieldmaster kirjoitti:345 kertonee kierrostilavuuden, 5.5 kuutiosenttiä kierros (pienempi pumppu?) jossain luettelossa toistuu.
Onnittelut jos on...Leuku 344 kirjoitti:
Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan...
Ei kuulunu vastausta -> Soitto Bosch Rexroth:lle tänään paljasti, kyseessä on jollekin konevalmistajalle tehtävä "erikoispumppu", ei saa B-R:n kautta putkilaippoja jne! Tuotot on 8 ja 25cm3/r.Reetu kirjoitti:Onnittelut jos on...Leuku 344 kirjoitti:
Edit: laitoin sähköpostikyselyn Bosch Rexroth:lle, näkee sitten onko maahantuojalla kiinnostusta asiaa kohtaan...