Sivu 3/3
Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 03 Huhti 2016, 15:51
Kirjoittaja Leukkumies
Saukki78 kirjoitti:Tällainen kotiutui viime viikolla pihaan.
Tervetuloa foorumille ja onnea uudelle koneelle! Se ei kerennyt kauaa tuo peli Torissa vanheta, on kyllä siistin näköinen

Pidähän hyvää huolta harvinaisuudesta

Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 03 Huhti 2016, 18:25
Kirjoittaja jusape
Tota sekurakoppia ei vissiin ollut kuin pienen tovin markkinoilla........
Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 03 Huhti 2016, 19:20
Kirjoittaja nuffiko
Oliks tää se Raahen kone?
Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 03 Huhti 2016, 19:24
Kirjoittaja Saukki78
nuffiko kirjoitti:Oliks tää se Raahen kone?
Melkein Raahesta. Revonlahdelta tuli haettua tämä.
Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 03 Huhti 2016, 19:33
Kirjoittaja nuffiko
Konekalustoa.. Leyland 742
Korjaakko pieni kirotusvirhe?
Kyselin tuota ittsekin. Ei mulle natsannut. Täydessä työkunnossa, eikö vain?
Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 03 Huhti 2016, 19:40
Kirjoittaja nuffiko
Ny kun noihin oikeisiin sinisiin lankesit, niin tuolta jäseneksi..
http://www.nuhvi.net/index.php/fi/liiity-jaseneksi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuosta hiukka remppakertomusta iltojen iloksi..
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?f=13&t=2766" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jäsenten kirjastosta pääsee sitten lukemaan..
Leyland 472 SQMS koetettavana Vakolassa
Leyland 262-472 v. 1980 Sekura S2 -ohjaamolliset
Korjausohjekirja Leyland 245, 262, 272, 462 ja 472

Tää ei ollut maksettu mainos.

Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 03 Huhti 2016, 19:56
Kirjoittaja Saukki78
nuffiko kirjoitti:Konekalustoa.. Leyland 742
Korjaakko pieni kirotusvirhe?
Kyselin tuota ittsekin. Ei mulle natsannut. Täydessä työkunnossa, eikö vain?
Kirotus virhe korjattu
Ihan täydessä työkunnossa. Pari päivää tullut ajeltua polttopuu rankaa mehtästä.

Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 03 Huhti 2016, 21:17
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Elä sie hanssi pelottele toista hetialkuunsa... miun rojekti työmyyrä nelikko ja tuo painii ihan eri sarjassa ajomäärältään ja toki myös hinnaltaan.
Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 04 Huhti 2016, 08:42
Kirjoittaja nuffiko
Nuffieldmaster kirjoitti:Elä sie hanssi pelottele toista hetialkuunsa...
Ei toki tarkoitus.
Oppia ja tietoa topikissa paljon koneesta jos ei tuttu ennestään..
Tästä sitten bonusta Leylandin ostajalle, aivan ilmaiseksi, tämän viikon tarjous synttäreiden kunniaksi..
https://jukuri.luke.fi/bitstream/handle ... sequence=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 04 Huhti 2016, 11:54
Kirjoittaja Paddington
Ei mitään hirmuisia kehuja saanut vakolalta

Varsinkaan kestävyydestä. Toki jos siihen on 1000h aikana joutunu tekemään nuo kaikki korjaukset, jotka tuossa selosteessa mainittiin, niin en ihmettele yhtään.

Re: Sekura -koppisten leylandin omistajat!
Lähetetty: 04 Huhti 2016, 16:36
Kirjoittaja nisu
Vakolan testissä juuri näkyy nuot erityis ominaisuudet ,kuten pakoputken jatkuva katkeaminen ,kun
sillä rakenteella se ei vaan kestä oli sitten alkuperäinen tai tarvike.
Kytkimen loppuminen noilla tunneilla tapahtuu juuri sillä nopealla pakilla ,kun ei muisteta että sillä ei
saa lähteä liikkeelle ei edes pelkällä nupilla, se kun muistaa ja muutenkin ei jalkaa leppuuta kytkimillä
niin ei kestävyys ole ongelma sen kummemmin kuin muillakaan merkeillä.
Mitä tulee kertojan holkkien hammasvikoihin ,niin taasen käyttäjällä suuri vaikutus ,ei ainakaan omissa ja
mitä kotona oli syncroja usianmpia ,joilla jopa tuntejakin ajettiin muistaakseni reilut 20 000 tuntia yhteensä,
niin ei niihin kyllä kertojan holkkeja tarvinnut vaihdella.