sitä en tällä nykykehityksellä ennusta tapahtuvaksi vielä seuraavaan sataan vuoteen ainakaan, ehkä 500 vuotta niin tilanne saattaa olla tyynempi kaikkien kesken ja suvaitsevampi,
ja 1000vuoden kuluttua tehdään kivääreistä auroja, kun öljykin on loppu ja sitä tuotetaan keinotekoisesti.....
( nykyään toistaiseksi myös ravinnoksi kelpaavasta aineksesta, vaikka varttikierroksen päässä maapalloa kärsitään nälästä



