Sivu 14/85

Re: Säätila.

Lähetetty: 21 Kesä 2012, 21:09
Kirjoittaja jusape
Mittari näytteli tänään parhaillan jotain 22-3 astetta, reilun viikon aikana satanut (ythteensä) vettä noin 15mm

Re: Säätila.

Lähetetty: 27 Marras 2012, 23:21
Kirjoittaja nelosnuhvi
Jokos on lumivehkeet lähtövalmiina? Pelottelleevat lehdissä että isompikin lumimyräkkä olisi tulossa :roll:

Re: Säätila.

Lähetetty: 27 Marras 2012, 23:34
Kirjoittaja NuffiPekka
Valamiina ollaan "lumijumin" varalle, tulukoompa vain! :lol:

Re: Säätila.

Lähetetty: 28 Marras 2012, 09:19
Kirjoittaja jokke
Maa on jo valkoisena Hankoniemellä... kyllä tästä juttu saadaan sano entinen asianajajakin :lol:

Re: Säätila.

Lähetetty: 28 Marras 2012, 09:41
Kirjoittaja kolmetonnine
Etelä-pohojanmaa kylpee mustuudessaan vieläkin. Aamulla oli jo kuivan oloista, eli ei aivan läpimärkään maahan taida tämä myrsky tai sen rippeet sataa.. Varrotaan mitä tuleman pitää :lol:

Re: Säätila.

Lähetetty: 28 Marras 2012, 10:50
Kirjoittaja Nuhvikalle
Elekää te etelän miehet hättäilkö, maa ollut jo valkoisena toista kuukautta,
eikä minkäänlaista paniikkia :lol: :lol:
PS. Lunta tehhään lissää lumitykillä, kun sitä ei oo tarpeeksi :mrgreen:

Re: Säätila.

Lähetetty: 29 Marras 2012, 14:48
Kirjoittaja jusape
Eipä ole täällä lounaassa vielä valkeata, senverran pientä haivenaa maassa on että juuri erottaa....

Re: Säätila.

Lähetetty: 29 Marras 2012, 19:04
Kirjoittaja nuhvi63
Toista vuorokautta tuullu jo siperiasta päin,eiköhän tuo vielä jotakin valkiaa tuiskua työnnä,joutuu vielä lumitöihin viikonloppuna... :mrgreen: :mrgreen:

Re: Säätila.

Lähetetty: 30 Marras 2012, 15:26
Kirjoittaja nuhvi63
Lunta tuiskutellut aamupäivästä asti,sähköjä katkonut muutamaan otteeseen,nyt alkanu tuuli hellittää.
Just kävin laittamassa Voortin lämmitykseen,lähettävä illanratoksi lumitöihin :shock: :shock:

Re: Säätila.

Lähetetty: 30 Marras 2012, 18:53
Kirjoittaja jokke
jokke kirjoitti:Maa on jo valkoisena Hankoniemellä... kyllä tästä juttu saadaan sano entinen asianajajakin :lol:
Joo, lainaan omaa viestiäni. Nyt on sitten jo lunta satanut noin 30-40 cm... :shock:
Kuinkas paljon sitä viikonlopun jälkeen onkaan :?

Re: Säätila.

Lähetetty: 30 Marras 2012, 18:58
Kirjoittaja jusape
Täällä paikasta riippuen, mihin tuuli sopii maa näkyy, pajalta kävelin tuosta äiteemuorin kynttiläpajan sivusta, tuulensuojainen paikka, lunta oli siinä n.20cm

Re: Säätila.

Lähetetty: 01 Joulu 2012, 10:26
Kirjoittaja Leuku 344
N. 10cm näyttäis olevan lunta tullut ja -10,9´C näytää mittari.

Re: Säätila.

Lähetetty: 01 Joulu 2012, 10:52
Kirjoittaja sampo30
15-20 cm vuorokaudessa tullu lunta pakkasesta en tiedä kun ei ole tullu katottua.. aura kalusto on valmiina. Jos sitä sateen päättyessä kävis vähä talven ekoja aurauksia tekemässä.

Re: Säätila.

Lähetetty: 01 Joulu 2012, 11:12
Kirjoittaja NuffiPekka
Kyllä te "etelän miehet" olette onnellisessa asemassa kun teillä on jo lunta. Meillä poloisilla täällä itäisellä Keskipohjanmaalla vielä maa suunnilleen paljaana eikä tietoakaan lumitöihin pääsystä. Mitä nyt aivan vähän jotain valkoista tuulen mukana ilmassa leijailee. :) :wink: :lol:

Re: Säätila.

Lähetetty: 01 Joulu 2012, 11:48
Kirjoittaja jamppi
Nyt pääsi Jokke manueli töihin :D

Täällä pakkasta 11 ja lunta vajaa kymmenen senttiä