Sivu 14/85
Re: Säätila.
Lähetetty: 21 Kesä 2012, 21:09
Kirjoittaja jusape
Mittari näytteli tänään parhaillan jotain 22-3 astetta, reilun viikon aikana satanut (ythteensä) vettä noin 15mm
Re: Säätila.
Lähetetty: 27 Marras 2012, 23:21
Kirjoittaja nelosnuhvi
Jokos on lumivehkeet lähtövalmiina? Pelottelleevat lehdissä että isompikin lumimyräkkä olisi tulossa

Re: Säätila.
Lähetetty: 27 Marras 2012, 23:34
Kirjoittaja NuffiPekka
Valamiina ollaan "lumijumin" varalle, tulukoompa vain!

Re: Säätila.
Lähetetty: 28 Marras 2012, 09:19
Kirjoittaja jokke
Maa on jo valkoisena Hankoniemellä... kyllä tästä juttu saadaan sano entinen asianajajakin

Re: Säätila.
Lähetetty: 28 Marras 2012, 09:41
Kirjoittaja kolmetonnine
Etelä-pohojanmaa kylpee mustuudessaan vieläkin. Aamulla oli jo kuivan oloista, eli ei aivan läpimärkään maahan taida tämä myrsky tai sen rippeet sataa.. Varrotaan mitä tuleman pitää

Re: Säätila.
Lähetetty: 28 Marras 2012, 10:50
Kirjoittaja Nuhvikalle
Elekää te etelän miehet hättäilkö, maa ollut jo valkoisena toista kuukautta,
eikä minkäänlaista paniikkia
PS. Lunta tehhään lissää lumitykillä, kun sitä ei oo tarpeeksi

Re: Säätila.
Lähetetty: 29 Marras 2012, 14:48
Kirjoittaja jusape
Eipä ole täällä lounaassa vielä valkeata, senverran pientä haivenaa maassa on että juuri erottaa....
Re: Säätila.
Lähetetty: 29 Marras 2012, 19:04
Kirjoittaja nuhvi63
Toista vuorokautta tuullu jo siperiasta päin,eiköhän tuo vielä jotakin valkiaa tuiskua työnnä,joutuu vielä lumitöihin viikonloppuna...

Re: Säätila.
Lähetetty: 30 Marras 2012, 15:26
Kirjoittaja nuhvi63
Lunta tuiskutellut aamupäivästä asti,sähköjä katkonut muutamaan otteeseen,nyt alkanu tuuli hellittää.
Just kävin laittamassa Voortin lämmitykseen,lähettävä illanratoksi lumitöihin

Re: Säätila.
Lähetetty: 30 Marras 2012, 18:53
Kirjoittaja jokke
jokke kirjoitti:Maa on jo valkoisena Hankoniemellä... kyllä tästä juttu saadaan sano entinen asianajajakin

Joo, lainaan omaa viestiäni. Nyt on sitten jo lunta satanut noin 30-40 cm...

Kuinkas paljon sitä viikonlopun jälkeen onkaan

Re: Säätila.
Lähetetty: 30 Marras 2012, 18:58
Kirjoittaja jusape
Täällä paikasta riippuen, mihin tuuli sopii maa näkyy, pajalta kävelin tuosta äiteemuorin kynttiläpajan sivusta, tuulensuojainen paikka, lunta oli siinä n.20cm
Re: Säätila.
Lähetetty: 01 Joulu 2012, 10:26
Kirjoittaja Leuku 344
N. 10cm näyttäis olevan lunta tullut ja -10,9´C näytää mittari.
Re: Säätila.
Lähetetty: 01 Joulu 2012, 10:52
Kirjoittaja sampo30
15-20 cm vuorokaudessa tullu lunta pakkasesta en tiedä kun ei ole tullu katottua.. aura kalusto on valmiina. Jos sitä sateen päättyessä kävis vähä talven ekoja aurauksia tekemässä.
Re: Säätila.
Lähetetty: 01 Joulu 2012, 11:12
Kirjoittaja NuffiPekka
Re: Säätila.
Lähetetty: 01 Joulu 2012, 11:48
Kirjoittaja jamppi
Nyt pääsi Jokke manueli töihin
Täällä pakkasta 11 ja lunta vajaa kymmenen senttiä