Sivu 13/85

Re: Säätila.

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 17:55
Kirjoittaja jamppi
Suojakeli on tänään ollut

Re: Säätila.

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 18:08
Kirjoittaja jusape
Suojan puolella oli päivän, parhaillaan oli kahdes eri mittarissa yli +3, alkanu nytten jo pakastua.
Aamuyöstä/aamupäivällä tuli noin 6-7cm suojalunta

Re: Säätila.

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 19:01
Kirjoittaja nelosnuhvi
Putospa juuri nyt nollaan ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen :shock: Ja lunta tuloo :shock:

Re: Säätila.

Lähetetty: 22 Helmi 2012, 07:03
Kirjoittaja hape
-7,7 pakkasta uamulla, eelen iltana käv nollassa :)

Re: Säätila.

Lähetetty: 22 Helmi 2012, 13:46
Kirjoittaja jusape
Pikkupakkasta, tuulee taas hyvin ja lunta tulee liki vaakasuoraan jälleen....

Re: Säätila.

Lähetetty: 24 Helmi 2012, 07:11
Kirjoittaja vormula77
Senverran on ollu plussanpuolella et alkaa lumet putoomaan katolta. ...ja lumiesteet. Jouduin tekemään kaivinkoneella polun varaston ovelle, kun koko lape tuli tyhjäksi esteineen päivineen. Aika vauhdikkaasti tulee peltikatto tyhjäksi. Talossa on tiilikatto niin etupihan puolella lumi on vielä pysyny, kun lumieste sitä pidättelee. Nyt näyttäis olevan taas pakkasen puolella 2 astetta.

Re: Säätila.

Lähetetty: 24 Helmi 2012, 08:56
Kirjoittaja hape
-7,2 uamulla pakkasta, eelen päevällä ol lussan puolella 1,5 astetta ja lumet tulj katoilta :D

Re: Säätila.

Lähetetty: 04 Maalis 2012, 20:31
Kirjoittaja nelosnuhvi
Kylläpä nyt on päivisin nättiä keliä, ja riittävästi pakkasta yöllä ettei ihan lössöksi mene 8) -8 astetta, kuutamo.

Re: Säätila.

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 01:44
Kirjoittaja jusape
Nostellaas tätäkin välillä.....

02.30 6astetta plussalla,
hiukan vettä tiputellut illan aikana ja täs yöllä.
Tuuli kohtalaista, mutta lämmin sellainen

Re: Säätila.

Lähetetty: 23 Huhti 2012, 21:56
Kirjoittaja NuffiPekka
Viime viikolla oli semmosta 23 -27 astetta päivisin ja yölläkin 15 -20 välillä. Ai niin ei tosin täällä kotimaassa vaan tuolla Kreetalla jossa tuli mutka käytyä. Yritin bongailla paikallista traktorikalustoakin mutta sitä kertyi vain muutaman 35- ja 135 Ferkun ja parin 2000 Fordin ja muutaman pikku-Fiiatin verran. Nuffeja ei Hanian ja Plataniaksen seuduilla näkynyt vaikka eiköpä noita Kreikkaankin liene viety aikoinaan

Re: Säätila.

Lähetetty: 06 Touko 2012, 06:43
Kirjoittaja Nuhvikalle
Tulipa viimeyönä reilu 10 cm uutta valkoista pihamaalle ja lämpötila on -1 astetta.
Suvikumit olisi pitänyt vaihtaa jo aikoja sitten lainmukaan, mutta eipä hötkyiillä :lol: :lol:

Re: Säätila.

Lähetetty: 11 Touko 2012, 21:51
Kirjoittaja jusape
Pärskula :shock:
Ensin tuli vettä kohtuullisella voimalla hetken, lämpötila siellä +15 paikkeilla.....

Kello 22.50 , 11.5. päiväys ja alkoi ukkostamaan :shock: :shock:

Välähdyksestä ääneen noin 5-7sekuntia.....

Re: Säätila.

Lähetetty: 11 Touko 2012, 23:04
Kirjoittaja pets
jusape kirjoitti:Pärskula :shock:
Ensin tuli vettä kohtuullisella voimalla hetken, lämpötila siellä +15 paikkeilla.....

Kello 22.50 , 11.5. päiväys ja alkoi ukkostamaan :shock: :shock:

Välähdyksestä ääneen noin 5-7sekuntia.....

Sama juttu täällä hämeessä. Alkoi ukkostaan ja vettä kuuluu tulevan ihan hyvällä voimalla.
Hitto kun kylvöt on vasta puolessa välissä.

Re: Säätila.

Lähetetty: 21 Kesä 2012, 20:40
Kirjoittaja Nuhvikalle
Perinteinen Juhannusviikon ilma, tänään jopa 4 astetta plussan puolella lämpötila.
Maaliskuussa tuommoinen lämpötila puski työveden otsalle, tänään ei olllut siitä pelkoa

http://www.ruka.fi/asp/webcam.asp?file= ... 5&submenu=" onclick="window.open(this.href);return false;
Leikkimielinen arvaus, milloinka viimeinen valkoinen läntti katoaa nettikamerasta :lol: :lol:

Re: Säätila.

Lähetetty: 21 Kesä 2012, 20:48
Kirjoittaja ahven
ka rehut tehty ja seuraava poota niin kuiva heenä alat nurin ja ruvettaan oottellee rukiin puintia seuraavaks :lol: