Sivu 12/14

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 21:18
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Etuvalojen sähköt kytketty, samoin mittaritaulun valo. Toimii

Lähetetty: 26 Huhti 2009, 08:44
Kirjoittaja kari t
Mistä tilasit tuon alkuperäisen pakoputken ja minkä hintainen :?: Minulla on 58:ssa alkuperäinen ja kyllä on miellyttävämpi ääni kuin 61:ssä jossa on IKH:n 35:sen ferkun putki :wink:

Lähetetty: 26 Huhti 2009, 18:50
Kirjoittaja Joonas Potkonen
kari t kirjoitti:Mistä tilasit tuon alkuperäisen pakoputken ja minkä hintainen :?: Minulla on 58:ssa alkuperäinen ja kyllä on miellyttävämpi ääni kuin 61:ssä jossa on IKH:n 35:sen ferkun putki :wink:
Verhon Jussilta, keltäpä muultakaan :wink:
Hinta taitaa olla 55 - 60 € pintaan, eli ei verrattuna niihin IKH:n nopeasti hapantuviin kovin kallis. Valmetissa kesti sellainen 4 vuotta, se materiaali niissä IKH putkissa on todella ohutta
:!:

Tänään ajettu nuhvilla noin 50 - 60 km. Mukavasti matka taittuu :D

Lähetetty: 26 Huhti 2009, 19:15
Kirjoittaja anglia67
Mitä noihin IKH:n pakoputkiin tulee niin ei kyllä oikein hyvää sanottavaa ole :? .Työpaikan kaivinkoneeseen laitettiin uusi IKH:n pakoputki eikä kauaa mennyt kun murtui poikki alaosastaan.Oli niin ohutta peltiä ettei mitään rajaa.Sitten hommattiin parempilaatuinen pakoputki ja hienosti on kestänyt.Olisi tullut halvemmaksi kerralla ostaa kunnon äänenvaimennin :wink:

Lähetetty: 26 Huhti 2009, 22:24
Kirjoittaja Nuhvelentti
Nuffieldmaster kirjoitti:
_Leyland_ kirjoitti:suora rosteri putkeksi nii ei pitäs enää ahistaa 8) :lol:
Nyt putkena oli rokkaputken pätkä taivutettuna sivulle, mutta se vaihtuu heti kun vain posti tuo alkuperäisen tilaan. Kyllä nuhvissa pitää alkuperäinen pakoputki olla, ei siitä koneesta muuten kuulu "Nufnufnuf" :D
ja sitten kun sen mehupillin heivaa hitoille siittä pakosarjasta niin lakkaa nuhvi kuulostamasta rattorilta.. lähinnä tulee mieleen nelireikänen autonkone.. ja tosiaan alkaa maisema vaihtumaan (olettaen että hupiruuvilla on käyty) :wink:

Lähetetty: 29 Huhti 2009, 19:29
Kirjoittaja Joonas Potkonen

Lähetetty: 29 Huhti 2009, 22:53
Kirjoittaja automies560
Mahtaa olla upea näky tienpäällä, kun isoveli vetää pikkuveljeä trailerilla :D

Lähetetty: 04 Touko 2009, 15:50
Kirjoittaja automies560
Nuffieldmaster kirjoitti:Kalusto valmiina vappuajoon:

http://kuvablogi.com/nayta/1875491/

http://kuvablogi.com/nayta/1875492/
Miten näissä olet tuon hitaanajoneuvon kolmion kiinnittänyt, kun kuvissa ei sitä näy?
Olisiko siihen olemassa joku kätevä teline johon sen voisi laittaa ja taas ottaa pois, peittää vaan jonkinverran näkyvyyttä varsinkin peilistä katsottuna.

Lähetetty: 04 Touko 2009, 16:02
Kirjoittaja Joonas Potkonen
automies560 kirjoitti:
Nuffieldmaster kirjoitti:Kalusto valmiina vappuajoon:

http://kuvablogi.com/nayta/1875491/

http://kuvablogi.com/nayta/1875492/
Miten näissä olet tuon hitaanajoneuvon kolmion kiinnittänyt, kun kuvissa ei sitä näy?
Olisiko siihen olemassa joku kätevä teline johon sen voisi laittaa ja taas ottaa pois, peittää vaan jonkinverran näkyvyyttä varsinkin peilistä katsottuna.
Oli kiinni kolmosen perärepussa.

Lähetetty: 05 Touko 2009, 18:34
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Nuhvetilla on nyt ajettu tieajoa noin 400 - 450 km, hyvin tuntuu pelaavan vaikka öljyvuotoja vielä pieniä on havaittavissa. Sivuvalot lokasuojan päällä tuntuivat ottaneen itseensä, olisikohan hylkimisoireita kun nuhviin laitetaan majorin valot :oops: Tärinä irroittanut lasinpitimen...

No loppuviikosta tulee noin 150 km lisää mittariin kunhan käväisen hakemassa pöyhimen Tohmajärveltä...

Lähetetty: 05 Touko 2009, 21:07
Kirjoittaja automies560
Nuffieldmaster kirjoitti:
automies560 kirjoitti:
Nuffieldmaster kirjoitti:Kalusto valmiina vappuajoon:

http://kuvablogi.com/nayta/1875491/

http://kuvablogi.com/nayta/1875492/
Miten näissä olet tuon hitaanajoneuvon kolmion kiinnittänyt, kun kuvissa ei sitä näy?
Olisiko siihen olemassa joku kätevä teline johon sen voisi laittaa ja taas ottaa pois, peittää vaan jonkinverran näkyvyyttä varsinkin peilistä katsottuna.
Oli kiinni kolmosen perärepussa.
No kerrotko että millatavoin kiinnitit sen sinne peräreppuun, et kai sentään rautalangalla?
Tuntuu vaan siltä että ei ole kovin hyvää paikkaa sille kolmiolle olemassa siinä peräpäässä ja kuitenkin se pitäisi siellä olla tiellä ajettaessa.

Lähetetty: 05 Touko 2009, 21:09
Kirjoittaja Joonas Potkonen
automies560 kirjoitti:
Nuffieldmaster kirjoitti:
automies560 kirjoitti: Miten näissä olet tuon hitaanajoneuvon kolmion kiinnittänyt, kun kuvissa ei sitä näy?
Olisiko siihen olemassa joku kätevä teline johon sen voisi laittaa ja taas ottaa pois, peittää vaan jonkinverran näkyvyyttä varsinkin peilistä katsottuna.
Oli kiinni kolmosen perärepussa.
No kerrotko että millatavoin kiinnitit sen sinne peräreppuun, et kai sentään rautalangalla?
Tuntuu vaan siltä että ei ole kovin hyvää paikkaa sille kolmiolle olemassa siinä peräpäässä ja kuitenkin se pitäisi siellä olla tiellä ajettaessa.
Aa, juu hätäsesti unehtu.

Oli kiinni siinä työkalulaatikon kiinnitysruuvin paikalla, mikä on siinä lukitustapin takana se kierre. Sellanen L -rauta toisinpäin ja siinä kiinni. Yhdellä ruuvilla.

Lähetetty: 04 Kesä 2009, 17:02
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Tänään sitten valmisteltu nuffia tuonne perinnepäiville.

Asensin töötin, hitaan ajoneuvon kolmion ja korjasin hydrauliikan vian. Oli vikana se, että jouset olivat väärinpäin. Ts. matalapainehydrauliikan jousi korkeapainepuolella ja toisinpäin. Oireenahan oli, että vivut pistävät pirusti vastaan, ja nostovoimaa ei löytynyt. On muuten kipakkaliikkeinen nostolaite kertoja päällä tyhjäkäynnilläkin, helpottaa tasaisen kyntöpäisteen tekoa.

Lähetetty: 04 Kesä 2009, 22:14
Kirjoittaja Warpu
vois olla fiksuu pitää pumppu pois päältä kertoja nopealla,
3000rpm ei välttämättä tee hyvää 8)

Re: Projekti: KKK 460:n

Lähetetty: 20 Marras 2011, 18:16
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Joku voisi kertoa mistä saisi kunnon kameran ja telineen noita tieajelujen kuvausta varten. Ärsyttää kuvata ja varsinkin julkaista paskaa tärisevää matskua, mutta kun en kykene parempaan :cry:

Tässä ylös vaihtoa 1:stä ->loikkarin 5 pykälään tienpäällä viime kesänä: