Sivu 11/85

Re: Säätila.

Lähetetty: 09 Helmi 2012, 17:56
Kirjoittaja hape
ahven kirjoitti:-32 klo 7.00 ja kaapunkiin 4 tunniks paekallaan seesommaan ja ulukona perkele :oops:
minkä täätisen taatta sitä pittää telläätyvä pakkasseen seisommaan, mittee työ vehtootta aekuiset miehet :?: :shock:

Re: Säätila.

Lähetetty: 09 Helmi 2012, 19:24
Kirjoittaja ahven
ka olimma spiidin kanssa sopan jako hommissa hankkijalla pisnistä spisnistä, sitähän sinä kysyt :lol: :lol:

Re: Säätila.

Lähetetty: 09 Helmi 2012, 20:31
Kirjoittaja jusape
-22 huitelee nytten lounaassa

Re: Säätila.

Lähetetty: 10 Helmi 2012, 07:23
Kirjoittaja hape
-26 kuuven aekkaan uamulla 8) vae sopan jaossa, eekö se keetto jiävy pakkasessa :)

Re: Säätila.

Lähetetty: 10 Helmi 2012, 11:40
Kirjoittaja 10/60 TenSpeed
hape kirjoitti:-26 kuuven aekkaan uamulla 8) vae sopan jaossa, eekö se keetto jiävy pakkasessa :)

Eehän se jiävy kun pittää tulta soppatykin pesässä. Ja siitä etteenpäen on jokkaesen syöjän oma mikreeni syöpikö sen lämpimänä vae jiävyttääkö kuppiin :lol:

Re: Säätila.

Lähetetty: 10 Helmi 2012, 11:48
Kirjoittaja jusape
-28 oli yöllä, nytten vielä reilun -16

Re: Säätila.

Lähetetty: 11 Helmi 2012, 05:27
Kirjoittaja hape
10/60 TenSpeed kirjoitti:
hape kirjoitti:-26 kuuven aekkaan uamulla 8) vae sopan jaossa, eekö se keetto jiävy pakkasessa :)

Eehän se jiävy kun pittää tulta soppatykin pesässä. Ja siitä etteenpäen on jokkaesen syöjän oma mikreeni syöpikö sen lämpimänä vae jiävyttääkö kuppiin :lol:
no eehän se sitte jiävy tietenkkää,tiällä nyt -17,6 pakkasta klo 05:25 :D

Re: Säätila.

Lähetetty: 11 Helmi 2012, 09:19
Kirjoittaja kari t
Meillä enään -1.7 astetta klo 9.18 :o

Re: Säätila.

Lähetetty: 11 Helmi 2012, 09:23
Kirjoittaja jamppi
14 on nyt pakkasta, eilen aamulla 31

Re: Säätila.

Lähetetty: 11 Helmi 2012, 09:29
Kirjoittaja nuffi59
Täällä nyt -6,2 ja lepsultahan tämä tuntuu niiden kovempien pakkasten jälkeen..

Re: Säätila.

Lähetetty: 12 Helmi 2012, 00:35
Kirjoittaja jusape
Alle 2 oli äsken ku pajalta tulin, kevyttä lumisadetta

Re: Säätila.

Lähetetty: 13 Helmi 2012, 07:10
Kirjoittaja hape
-16,4 uamulla kuuven aekkaan, lunta oli häpsiny jonnii sentin yöllä :)

Re: Säätila.

Lähetetty: 13 Helmi 2012, 17:19
Kirjoittaja 10/60 TenSpeed
-22ºC aamulla ja samanverran nyt klo.17:15 vähän pahhoo teki aamulla kun piti nuhvi pistee lämmittämätä tulille vaikka hyvin lähti, yksi poika pölläytti autonsa hatelikkoon niin piti nykästä takas tielle.

Re: Säätila.

Lähetetty: 14 Helmi 2012, 07:08
Kirjoittaja hape
-19,9 uamulla 8)

Re: Säätila.

Lähetetty: 15 Helmi 2012, 07:05
Kirjoittaja hape
-9,2 uamulla kuuvelta, lunta oli häpsiny lajisa :D