Sivu 11/85
Re: Säätila.
Lähetetty: 09 Helmi 2012, 17:56
Kirjoittaja hape
ahven kirjoitti:-32 klo 7.00 ja kaapunkiin 4 tunniks paekallaan seesommaan ja ulukona perkele

minkä täätisen taatta sitä pittää telläätyvä pakkasseen seisommaan, mittee työ vehtootta aekuiset miehet

Re: Säätila.
Lähetetty: 09 Helmi 2012, 19:24
Kirjoittaja ahven
ka olimma spiidin kanssa sopan jako hommissa hankkijalla pisnistä spisnistä, sitähän sinä kysyt

Re: Säätila.
Lähetetty: 09 Helmi 2012, 20:31
Kirjoittaja jusape
-22 huitelee nytten lounaassa
Re: Säätila.
Lähetetty: 10 Helmi 2012, 07:23
Kirjoittaja hape
-26 kuuven aekkaan uamulla

vae sopan jaossa, eekö se keetto jiävy pakkasessa

Re: Säätila.
Lähetetty: 10 Helmi 2012, 11:40
Kirjoittaja 10/60 TenSpeed
hape kirjoitti:-26 kuuven aekkaan uamulla

vae sopan jaossa, eekö se keetto jiävy pakkasessa

Eehän se jiävy kun pittää tulta soppatykin pesässä. Ja siitä etteenpäen on jokkaesen syöjän oma mikreeni syöpikö sen lämpimänä vae jiävyttääkö kuppiin

Re: Säätila.
Lähetetty: 10 Helmi 2012, 11:48
Kirjoittaja jusape
-28 oli yöllä, nytten vielä reilun -16
Re: Säätila.
Lähetetty: 11 Helmi 2012, 05:27
Kirjoittaja hape
10/60 TenSpeed kirjoitti:hape kirjoitti:-26 kuuven aekkaan uamulla

vae sopan jaossa, eekö se keetto jiävy pakkasessa

Eehän se jiävy kun pittää tulta soppatykin pesässä. Ja siitä etteenpäen on jokkaesen syöjän oma mikreeni syöpikö sen lämpimänä vae jiävyttääkö kuppiin

no eehän se sitte jiävy tietenkkää,tiällä nyt -17,6 pakkasta klo 05:25

Re: Säätila.
Lähetetty: 11 Helmi 2012, 09:19
Kirjoittaja kari t
Meillä enään -1.7 astetta klo 9.18

Re: Säätila.
Lähetetty: 11 Helmi 2012, 09:23
Kirjoittaja jamppi
14 on nyt pakkasta, eilen aamulla 31
Re: Säätila.
Lähetetty: 11 Helmi 2012, 09:29
Kirjoittaja nuffi59
Täällä nyt -6,2 ja lepsultahan tämä tuntuu niiden kovempien pakkasten jälkeen..
Re: Säätila.
Lähetetty: 12 Helmi 2012, 00:35
Kirjoittaja jusape
Alle 2 oli äsken ku pajalta tulin, kevyttä lumisadetta
Re: Säätila.
Lähetetty: 13 Helmi 2012, 07:10
Kirjoittaja hape
-16,4 uamulla kuuven aekkaan, lunta oli häpsiny jonnii sentin yöllä

Re: Säätila.
Lähetetty: 13 Helmi 2012, 17:19
Kirjoittaja 10/60 TenSpeed
-22ºC aamulla ja samanverran nyt klo.17:15 vähän pahhoo teki aamulla kun piti nuhvi pistee lämmittämätä tulille vaikka hyvin lähti, yksi poika pölläytti autonsa hatelikkoon niin piti nykästä takas tielle.
Re: Säätila.
Lähetetty: 14 Helmi 2012, 07:08
Kirjoittaja hape
-19,9 uamulla

Re: Säätila.
Lähetetty: 15 Helmi 2012, 07:05
Kirjoittaja hape
-9,2 uamulla kuuvelta, lunta oli häpsiny lajisa
