Ei ole nuo kikkakakkoset vain niitä lain sallimia. Se on muistaakseni boshc rexrothin venttiili joka valtrassa on. Ihan reilumman valikoiman omaava hydrauliliike niitä välittää. Warpu on asentanut omaansa sellaisen niin kertonee tyyppikoodeista ym. lisää
Meneeköhän tuo belaruksen variaatio läpi lainsäädännöstä, jos oikein jossain näin (en kuvaa löytänyt enää), siinä jarrutanko veti mekaanisen venttiililohkon karaa auki kun jarrupoljinta painettiin. Yksinkertainen mutta varmasti vittumainen on-off tyyppinen sovellus. Hankala saada karoja niin nätisti toimimaan, että ramppia olisi riittävästi.
Mitä Leukulla voi tehdä?
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
http://www.kopale.fi" onclick="window.open(this.href);return false; tuolta löytyi italiaano venttiili sekä jarruputkien väliin tuleva yhdistelmäventtiili + muut tarvikkeet
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 54
- Liittynyt: 12 Loka 2011, 15:46
- Konekalustoani: Leyland 285 -78, 704 -82
- Paikkakunta: Kärsämäki
Soitin tuonne em. firmaan ja suosittelivat sähköohjattua venttiiliä, joka ottaa käskyn jarruvaloilta. Sitten paineenrajoitinventtilillä sopiva ottavuus kärryn jarruille. Vois olla ihan pätevä systeemi!
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
ollu huono päivä jos tommosta pilipalisysteemiä suosittelevat kyllä sieltä ihan oikeita osiakin on saanu.
sähköventtiilillä kuitenkin tulee käytännössä täysin on/off systeemi joka toimiii joko kuormalla taikka tyhjänä. pidän yhtähyvänä systeeminä kuin paalinaru kippivivun ja jarrupolkimen välillä
sähköventtiilillä kuitenkin tulee käytännössä täysin on/off systeemi joka toimiii joko kuormalla taikka tyhjänä. pidän yhtähyvänä systeeminä kuin paalinaru kippivivun ja jarrupolkimen välillä
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Joo... Ei ole ollenkaan "kuormantunteva" malli tuollainen sähköjuttu.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68